אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלון ועינת חורש ואח' נ' א.ל. הלמן בניה והשקעות בע"מ

אלון ועינת חורש ואח' נ' א.ל. הלמן בניה והשקעות בע"מ

תאריך פרסום : 15/06/2010 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום תל אביב - יפו
23885-08
14/06/2010
בפני השופט:
מרדכי בן-חיים

- נגד -
התובע:
1. אלון ועינת חורש
2. שמעון ושירלי ליטמן
3. גיא ואלה בלכר
4. מיכה ואריאלה מלניק
5. גיא וענת מני
6. וישנה תמר ואסף
7. ניסים חן

הנתבע:
א.ל. הלמן בניה והשקעות בע"מ

החלטה

לאחר ששמעתי את דברי כל הנוגעים בדבר ובכלל זה את נציג הועדה המרחבית "זמורה" בכל הנוגע לתובענה שבפני שעניינה טענות התובעים נגד הנתבעת בכל הנוגע להיעדר טופס 4 על כל המשתמע מכך ולאור העובדה שהנתבעת באמצעות בא כוחה התחייבה להשלים את הטעון השלמה לצורך קבלת טופס 4 במסגרת מועדים קשיחים שנקבעו, אנו מורה כדלקמן:

ניתן בזה צו המופנה לנתבעת והמחייב אותה להשלים את כל ההליכים בפני הועדה המקומית בתוך 21 יום ואת ההליכים בפני הועדה המרחבית בתוך 14 יום נוספים.

בתוך 21 יום מהיום תמציא הנתבעת אישור הועדה המקומית לכך כי עמדה בכל הדרישות שהועדה המקומית מציבה ואם לא תקבל את האישור האמור תודיע על כך לבית המשפט בצירוף תצהיר כי מילאה אחרי כל הדרישות וכי המועצה המקומית משהה או מסרבת למסור לה את האישור.

לאחר קבלת האישור של המועצה המקומית ניתנת לנתבעת אורכה נוספת בת 14 יום שתימנה החל מקבלת האישור האמור, לצורך השלמת ההליכים לפני הועדה המרחבית "זמורה".

גם לעניין זה תמציא הנתבעת הודעה הנתמכת בתצהיר כי הגישה לועדה האמורה בתוך המועד שנקבע את כל החומר המתחייב על פי דין.

אני מורה לועדה המרחבית "זמורה" לדון בכל ההקדם בבקשת הנתבעת וככל שיימצאו חוסרים או ליקויים בחומר שנמסר להודיע לה על כך בתוך 3 ימי עסקים.

בעלי הדין יודיעו לבית המשפט בכתב עד ליום 25.7.10 אם ניתנו כל האישורים הדרושים לצורך קבלת טופס 4 ואם לאו מה הם החוסרים שעל הנתבעת להשלים לצורך קבלתם.

מובהר בזאת לנתבעת כי ככל שבית המשפט יתרשם שעיכובים בקבלת טופס 4 או סירוב המועצה המקומית לתיתו תיגרם בשל מחדלי הנתבעת, לא יהסס בית המשפט לעשות שימוש בסמכויות המוקנות לו מכח פקודת ביזיון בית המשפט ולהטיל על הנתבעת עיצומים על פי שיקול דעתו.

התיק יובא לעיוני ביום 26.7.10.

ניתן בזה אישור כי מר אלישע חובב התייצב בבית משפט החל מהשעה 08:30 ועד לשעה 09:30.

ניתנה והודעה היום ב' תמוז תש"ע, 14/06/2010 במעמד הנוכחים.

מרדכי בן-חיים, שופט

הוקלד על ידי: אורה שרעבי

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ