אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלדן תחבורה בע"מ נ' עטיה אבן ושיש

אלדן תחבורה בע"מ נ' עטיה אבן ושיש

תאריך פרסום : 18/05/2011 | גרסת הדפסה

תא"מ
בית משפט השלום ירושלים
12332-09
18/05/2011
בפני השופט:
גד ארנברג

- נגד -
התובע:
אלדן תחבורה בע"מ
הנתבע:
עטיה אבן ושיש
פסק-דין

פסק דין

ביום 8.2.09 ארעה תאונת דרכים בכביש בגין. טענת התובעת היא כי התאונה נגרמה באשמתו של הנתבע אשר נהג במשאית. לטענת התובעת התאונה נגרמה כתוצאה מכך שהמשאית פגעה בצידו השמאלי אחורי של רכב התובעת.

הנתבעים טוענים כי הנהגת ברכב התובעת נכנסה מכביש השתלבות הנכס לתוך כביש בגין והיא זו שפגעה במשאית של הנתבע כאשר ביקשה "להסתנן" לתוך כביש בגין ולהקדים את המשאית שנסעה בכביש בגין.

הנהגים העידו בפני. הנהגת ברכב התובעת העידה כי היא נסעה את כביש בגין מתחילתו עד מקום ארוע התאונה, סמוך לקצה כביש בגין. לדבריה, מדובר בתאונה שארעה בשעות הבוקר כאשר היא היתה בדרכה מביתה בישוב טלמון למקום עבודתה בקרית יובל. לטענתה, הדרך להגיע לעבודה היא בכביש בגין בו היא נסעה כל הזמן. לאור האמור,טוענת הנהגת, כי האענה לפיה היא נכנסה מכביש השתלבות לכביש בגין, אינה נכונה.

הנתבע העיד כי הוא נסע בכביש בגין והנהגת ברכב התובעת הגיעה מדרך השתלבות ורצתה להידחף לפניו וכך ארעה התאונה.

עדות הנהגת ברכב התובעת, שאין לה למעשה כל אינטרס בתביעה (מדובר ברכב השכרה ליסינג), היתה מהימנה עלי. לדבריה, מדובר, כאמור, בשעות הבוקר, שעות בהם היא עושה את דרכה מביתה לעבודה כאשר הדרך היא חצית כביש בגין לכל אורכו. טענת הנתבע לפיה הנהגת הגיעה מכביש השתלבות אינה מתיישבת עם גירסה זו. גם צורת הפגיעה ברכב התובעת כאשר הפגיעה היא בחלק האחורי שמאלי מתיישבת יותר עם גירסת התובעת באשר לאופן ארוע התאונה.

התוצאה היא איפוא שהתאונה ארעה באשמתו של הנתבע ולפיכך אני מחייב את הנתבעת לשלם לתובעת את הסך של 14,500 ₪ וכן את הוצאות האגרה וכן שכ"ט עו"ד בסך 1,500 ₪.

המזכירות תשלח לב"כ הצדדים העתק מפסק הדין בדואר רשום עם אישור מסירה.

ניתן היום, י"ד אייר תשע"א, 18 מאי 2011, בהעדר הצדדים.

קלדנית: כרמלה עובדיה

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ