אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלדן תחבורה בע"מ נ' נייגס

אלדן תחבורה בע"מ נ' נייגס

תאריך פרסום : 23/07/2013 | גרסת הדפסה

תא"מ
בית משפט השלום תל אביב - יפו
18786-09-11
18/07/2013
בפני השופט:
נאוה ברוורמן

- נגד -
התובע:
אלדן תחבורה בע"מ
הנתבע:
רם נייגס
פסק-דין

פסק דין

מונחת בפני תביעה שעניינה בתאונת דרכים.

רקע:

ביום 8.04.11 ארעה תאונת דרכים בין שני כלי הרכב נשוא התביעה (להלן: "התאונה").

העידה בפני עת/1 (להלן: "עת/1") שהינה נהגת רכב המבוטח אצל התובעת (להלן: "רכב התובעת"), והנתבע (להלן: "נתבע") שבזמן התאונה נהג ברכב מסוג מונית (להלן: "המונית").

כמו כן כל אחד מהצדדים הגיש כראיה את טפסי הודעה ואת תמונות נזק.

עיקר טענות הצדדים:

לטענת ב"כ התובעת, עת נסע רכבה בנתיבה כדין, יצא רכב הנתבע מחנייה ופגע ברכב התובעת מבלי ליתן זכות קדימה.

לטענת ב"כ הנתבע, עת נסע הנתבע עם רכבו נסיעה איטית לפני רמזור, רכב התובעת אשר רצה לעבור לנתיב הימני, פגע ברכב הנתבע בדלת האחורית שמאלית.

דיון והכרעה:

השאלה הצריכה לענייננו בתיק דנן – מי אחראי לקרות התאונה – האם רכב הנתבע יצא מחנייה, או שמא רכב התובעת סטה לעבר המונית?

עת/1 חזרה בעדותה על האמור בכתב התביעה באשר לנסיבות קרות התאונה והוסיפה שהתאונה התרחשה לאחר שעברה מהנתיב הימני לנתיב משמאלה.

זאת ועוד, העידה כי הנתבע יצא מחנייה, אולם לא זכרה עם איזה חלק הוא פגע ברכבה, הגם שציינה כי לא ראתה את המונית לפני התאונה.

הנתבע העיד על נסיבות התאונה בהתאם לאמור בכתב הגנה, העיד כי היה לקראת עצירה לפני רמזור, ושעת/1 היא זו שפגעה במונית תוך כדי המעבר מהנתיב השמאלי לימני. כמו כן, הודה שלאחר התאונה הציע ל-עת/1 עזרה בכל הקשור לתאונה, אך לא הציע לשלם את הנזקים.

לאחר ששמעתי את טענות הצדדים, את העדויות, עמדתי על נסיבות קרות התאונה, מיקום הרכבים, מיקום הפגיעות ועיינתי בכל אשר הובא בפני, הגעתי למסקנה שיש להעדיף את גרסת הנתבע, אשר מתיישבת עם הנזק המתועד בתמונות שהוגשו, ואף מתחזקת מגרסת עת/1 שהודתה כי עברה מהנתיב הימני לנתיב השמאלי, וזאת למרות שהעידה כי התאונה התרחשה לאחר שכבר סיימה את המעבר לנתיב הימני.

לאור האמור השתכנעתי כי בנסיבות העניין יש לדחות את התביעה, ואינני עושה צו להוצאות, למעט שכר בטלת העדה כפי שנפסק במהלך הדיון.

התובעת תשלם לנתבע שכר בטלת עדותו כפי שנפסק במהלך הדיון.

המזכירות תמציא את פסק הדין לבאי כח הצדדים.

ניתן היום, י"א אב תשע"ג, 18 יולי 2013, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ