אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלדן תחבורה בע"מ ואח' נ' פריד ואח'

אלדן תחבורה בע"מ ואח' נ' פריד ואח'

תאריך פרסום : 26/11/2013 | גרסת הדפסה

תא"מ
בית משפט השלום תל אביב - יפו
15355-10-12
19/11/2013
בפני השופט:
אבי כהן

- נגד -
התובע:
אלדן תחבורה בע"מ
הנתבע:
1. אסף פריד
2. ש. שלמה רכב בע"מ
3. משה-יעקב פרנקו

החלטה

מהכנת התיק לקראת דיון הקבוע בו בפניי ביום 24/12/13, נוכחתי כי מכתבי ההגנה עולה קיומה של תביעה קשורה, בה ניתן פסק דין. בכתב הגנתו, העלה נתבע 3 טענת מעשה בי-דין. כמו כן טענה זו הועלתה על ידי נתבע 3 בכתב ההגנה להודעת צד שלישי.

מדובר בתאונה בה מעורבים 3 רכבים (כנראה שלא מדובר בתאונת שרשרת):

הרכב הראשון- רכב התובעת- פרטית מתוצרת מזדה שמספרה 7527471 שהייתה בזמן התאונה בבעלות אלדן (התובעת).

הרכב השני- רכב נתבעים 1 +2- פרטית מתוצרת יונדאי שמספרה 2492273, בה נהג בזמן התאונה מר אסף פריד (נתבע 1) והייתה בבעלות ש.שלמה (נתבעת 2).

הרכב השלישי- רכב נתבע 3- פרטית מתוצרת מיצובישי שמספרה 8492014, בה נהגה בזמן התאונה הגב' פרנקו שרית והיה בבעלותו של מר פרנקו משה יעקב (נתבע 3).

להלן פירוט ההליכים בתיק שבפניי:

ביום 14/10/12 הוגשה תביעה ע"י בעלת הרכב הראשון כנגד בעלי הרכבים השני והשלישי.

ביום 11/02/13 הוגש כתב הגנה מטעם נתבעים 1 + 2.

ביום 13/02/13 הוגשה בקשה למתן היתר משלוח הודעה לצד שלישי, ע"י נתבעים 1 + 2, נגד נתבע 3.

ביום 24/02/13 ניתן היתר למשלוח הודעה לצד שלישי.

ביום 03/03/13 הוגש כתב הגנה מטעם נתבע 3.

ביום 21/05/13 הוגש כתב הגנה מטעם הצד השלישי (שהוא גם נתבע 3).

בבית המשפט לתביעות קטנות בכפר סבא, הוגשה ביום 03/05/12, בגין אותה תאונה, תביעה בסך 6,954 ש"ח על ידי נהגת הרכב השלישי, נגד נהג ובעל הרכב השני, וביום 07/08/12 הוגשה תביעה שכנגד, בסך 26,420 ₪, על ידי בעלת הרכב השני, נגד נהגת הרכב השלישי. לא הוגש כתב הגנה לתביעה שכנגד. ביום 12/09/12 התקיים דיון בפני כב' הרשם הבכיר נועם רף שבו העידו נהגת הרכב השלישי ונהג הרכב השני. בסיום הדיון, ניתן פסק דין שבו נקבע שיש לחלק את האחריות לתאונה בין נהגת הרכב השלישי לבין נהג ובעלי הרכב השני.

מי מהצדדים שמעוניין לטעון למעשה בי דין, מתבקש להגיש בקשה מסודרת, בתוך 5 ימים, ולנמק עמדתו בעניין, תוך התייחסות לחוק ולפסיקה הרלוונטיים.

יצוין כי נקבע לוח זמנים קצר מאחר שקיימת אפשרות שהדיון לא יתקיים, שכן ככל שתתקבל טענת מעשה בי דין, מתייתר הצורך בשמיעת ראיות.

ניתנה היום, ט"ז כסלו תשע"ד, 19 נובמבר 2013, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ