אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אישור הסדר פשרה - מכירת כרטיסי טלכרט לאסירים ועצורים במתקני כליאה

אישור הסדר פשרה - מכירת כרטיסי טלכרט לאסירים ועצורים במתקני כליאה

תאריך פרסום : 07/12/2014 | גרסת הדפסה

ת"צ
בית המשפט המחוזי תל אביב-יפו
24908-07-12
03/12/2014
בפני השופטת:
ד"ר דפנה אבניאלי

- נגד -
מבקש:
אברהם זריהן (אסיר)
עו"ד רוני קרדונר
משיבים:
1. משטרת ישראל/ שירות בתי הסוהר
2. ד.ד.ש. מפיצי הדרום - חברה לשיווק בע"מ . פסק – דין . הצדדים הגישו בקשה לאישור הסדר פשרה מתוקן בתובענה ייצוגית
3. בהתאם לסעיפים 18 ו- 19 לחוק תובענות ייצוגיות
4. התשס"ו – 2006 (להלן: "חוק תובענות ייצוגיות"). רקע עובדתי

עו"ד יואג סגל
פסק דין

 

 

הצדדים הבהירו כי לאחר הגשת בקשת האישור ובעקבותיה, התאימה המשיבה את מחיר כרטיסי הטלכרט למחיר המקסימלי הקבוע בתקנות מכוח חוק התקשורת, מיוזמתה.

 

11.         הפיצוי המוסכם - המשיבה התחייבה להעניק לכל אסיר פלילי המרצה עונשו בבית סוהר בישראל, פיצוי שווה ערך לכרטיס טלכרט של 20 שיחות בשווי של 12 ₪.

 

יצוין כי תחילה התחייבה המשיבה להעניק פיצוי בדמות כרטיס טלכרט המכיל 20 שיחות לכל אסיר, ברם, לאחר שנבדקה אפשרות זו מול חב' בזק, התברר כי הופסק ייצור כרטיסי טלכרט המכילים 20 שיחות. לכן הפיצוי ינתן באופן של זיכוי בסך 12 ₪ לחשבון קנטינה של כל אסיר פלילי המרצה עונש  מאסר בבית סוהר ישראלי כאמור. הפיצוי ינתן 45 ימים לאחר אישור הסכם הפשרה,  וישמש את האסיר לרכישת מוצרי קנטינה לרבות כרטיסי טלכרט.

 

12.         עוד הוסכם בין הצדדים, כי במשך תקופה של  12 חודשים, החל  מ 45 ימים לאחר הסכם הפשרה, תינתן על ידי המשיבה הנחה בת 1.5 ₪ לכל כרטיס טלכרט של 120 שיחות הנמכר על ידה בקנטינות. הוסכם כי אם יהיה שינוי בכרטיסי הטלכרט (למשל 100 שיחות) יותאם שיעור ההנחה באופן יחסי. לאור השינוי הצפוי במערכת הטלפונים החדשים, ניתן יהיה גם לרכוש כרטיס שחף ישירות מהמשיבה, וכך ליהנות מההנחה המוסכמת.

 

 

 

מימוש ההטבה על ידי חברי הקבוצה הינו יעיל ופשוט, וכל שנדרש מחבר הקבוצה הוא לגשת לקנטינה ולרכוש כרטיס טלכרט, כל עוד נעשה שימוש בטלפון בזק, או כרטיס אחר המכונה בהסכם הפשרה כרטיס שחף, שאותו ניתן לרכוש ישירות מהמשיבה בהנחה בסך של 1.5 ₪, בהתאם למוסכם. באופן כזה יוכלו חברי הקבוצה ליהנות מהנחה בת 1.5 ₪ ממחיר כרטיס הטלכרט, ובהנחה של 1.5 ₪ בכרטיסי השחף.

 

הצדדים מבהירים כי ההנחה המדוברת, כפופה לכך שפיצוי הקבוצה לא יהיה גבוה מסך של 720,612 ₪ שהוא סכום הפיצוי שהוערך על ידי הצדדים.

 

 

בהתאם למוסכם, הסיכוי להשבה מלאה, בחלוף 7 שנים מיום בקשת האישור, הינו נמוך, ומשכך הפיצוי בהיקף המוצע, הכולל את רוב שווי התובענה לחברי הקבוצה, היינו פיצוי ראוי בנסיבות הענין.

              

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ