אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אישור הסדר נושים של קב' החברות "איל מקיאג' בע"מ ומינוי עו"ד לדרמן כנאמן לביצוע ההסדר

אישור הסדר נושים של קב' החברות "איל מקיאג' בע"מ ומינוי עו"ד לדרמן כנאמן לביצוע ההסדר

תאריך פרסום : 02/07/2013 | גרסת הדפסה

פר"ק
בית המשפט המחוזי
19413-05-13
01/07/2013
בפני השופט:
איתן אורנשטיין

- נגד -
התובע:
1. אייל מקיאג'
2. איפור מקצועי והפעלה
3. איפור מקצועי נכסים בע"מ
4. סגולות בע"מ
5. מר חנוך רידר
6. גב' גלית ורטהיים

עו"ד שלמה נס ושות'
עו"ד דודי שטרנפלד
הנתבע:
1. בנק הפועלים בע"מ
2. בנק אוצר החייל
3. כלל מימון בע"מ
4. בנק מזרחי טפחות בע"מ
5. פניסולה פיננסים בע"מ
6. אמפא קפיטל בע"מ
7. בנק מסד בע"מ
8. בנק דיסקונט בע"מ

פסק-דין

לפני בקשה לאישור הסדר נושים של קב' החברות "איל מקיאג' בע"מ, (להלן: "החברות"), לפי סעיף 350 לחוק החברות, התשנ"ט-1999.

החברות עסקו בפעילות בתחום הקוסמטיקה, הן ממכר מוצרים בחנויות והן בהדרכות. החברות העסיקו כ-200 עובדים ונקלעו לקשיים, בעקבותיהם הוגשה בקשת ההסדר. ההסדר עבר הליכים סטטוטוריים של פרסומים וכינוס אספות כדין. במסגרת ההליכים, שונה ההסדר בעיקר באשר לתשלום המגיע לנושים המובטחים.

בהתאם למתווה החדש של ההסדר, תירכש הפעילות על ידי המשקיע, רו"ח אורן הולצמן אשר התחייב להשקיע כספים כמפורט בהסדר. לפי המתווה החדש יושלמו החובות בדין קדימה בסך של כ- 3.5 מיליון ש"ח, לעובדים לרשויות ולמזכירים בסך של 1.3 מיליון ש"ח ולעובדים עד תקרת דין קדימה בהפחתת קופות הפיצויים בסך של כ-2.2 מיליון ש"ח. כן ישולמו סכומים לספקים בחו"ל, לנושים המובטחים, לנושים בעלי ערבות אישית ולנושים הרגילים. בהתאם להסדר, ישנה גם תרומה של בעלי השליטה וכנגד הפטר מתביעות בנוגע לפעילות החברות.

לבקשה הוגשה התנגדות של בנק דיסקונט בע"מ ומשכך נקבע דיון דחוף להיום. הדחיפות בדיון הוא בין היתר לאור הצורך בהעברה היום, 1.7.13 של הפעילות לרבות העסקת העובדים, המשך השכירות במקומות השונים, וכמפורט בהודעה שהוגשה אתמול לבית המשפט.

הכנ"ר מסכים לבקשה לאישור ההסדר.

לאחר שעיינתי בבקשה, בשים לב לכך שהתקיימו ההליכים הסטטוטוריים הדרושים, התקבלו ההסכמות הנדרשות באסיפות, פורסמו ההליכים, אין התנגדות לבקשה ולאחר שהוסרה ההתנגדות שהוגשה ע"י בנק דיסקונט, הסכמת הכנ"ר והתועלת בהסדר לנושים ובכלל זה המשך העסקה של מרבית העובדים, אני נעתר לבקשה ומורה על אישור ההסדר כמבוקש.

אני ממנה את עו"ד לדרמן כנאמן לביצוע ההסדר אשר יפקיד התחייבות עצמית ע"ס 200,000 ש"ח. 

להסרת ספק, אין בפסק הדין כדי לקבוע ממצא באשר לחובת המוסד לביטוח לאומי לשלם סכום כלשהו למי מהעובדים, ככל שהדבר עלה מההסדר, ומבלי שיהיה בכך כדי לגרוע מזכות העובדים לעתור לקבלת המגיע להם כפוף לכל דין.

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ג תמוז תשע"ג, 01/07/2013 במעמד הנוכחים.

איתן אורנשטיין, שופט


הוקלד על ידי סיגל לוי

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ