אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אישור הסדר טיעון לצו תיחום

אישור הסדר טיעון לצו תיחום

תאריך פרסום : 12/12/2007 | גרסת הדפסה

ו"ע
בית הדין הצבאי לערעורים
8-04
22/06/2004
בפני השופט:
אל"ם משה תירוש

- נגד -
התובע:
סאמר ע\א גפאר אבו פיאד אבו זינה ת"ז 996901911
עו"ד אחלאם חדאד
הנתבע:
מפקד כוחות צה"ל באזור יהודה ושומרון
עו"ד סרן שירה יגר
החלטה

בתאריך 13.10.03 הוציא האלוף משה קפלינסקי, בתוקף סמכותו כמפקד כוחות צה"ל באזור יהודה והשומרון, צו תיחום מגורים כנגד המערער (להלן "צו תיחןם"). הצו ניתן בהתאם לס' 86(ב)(1) לצו בדבר הוראות ביטחון (יהודה והשומרון) (מס' 378) התש"ל 1970 (להלן: "הצו בדבר הוראות ביטחון"), נומק כדלקמן:

"הנני סבור כי הדבר הכרחי בגלל טעמי ביטחון החלטיים, ובשל ההכרח להתמודד עם פעולות הטרור ומבצעיהן, ולאחר שקיבלתי את סכמותו של מפקד כוחות צה"ל באזור חבל עזה...".

תוקף הצו נקבע לתקופה בת שנה מיום הינתנו.

על צו זה הוגש ערעור בפני כב' המשנה לנשיא, סא"ל יורם חניאל, אשר בתאריך 26.10.03 אישר את הצו כלשונו ובתקופה הנקובה בו.

הדיון הנוכחי הינו על-פי הנוראות ס' 86(יג) לצו בדבר הוראות ביטחון. איחור של כחודשיים במועד קיומו והעדרו של המערער נגרמו על ידי המצב הביטחוני באזח"ע (ראה בתיק תרשומת מתאריך 2.6.04 בחתימת הסגן ניצה קדוש, קצינת ביהמ"ש). דחייתו של הדיון מן המועד המקורי שתוכנן וקיומו עתה ובהעדר המערער\מתוחם (להלן "המערער") הינו על דעת ב"כ, עוה"ד הגב' אחלם חדאד.

הדיון התקיים בפני לאחר שנתמנתי  לשומעו על ידי כב' הנשיא, אל"ם שאול גורדון, בתוקף סמכותו לס' 86(ה) לצו בדבר הוראות ביטחון.

בעת הדיון הופיעו בפני ב"כ המערער, עוה"ד אחלם חדאד, וב"כ המפקד הצבאי, סרן שירה יגר. הצדדים הודיעוני כי הגיעו להסדר טיעון אשר על פיו ב"כ המערער אינה מתנגדת להמשך שהותו של המתוחם באזור חבל עזה, בתקופת הצו הנוכחי. ב"כ המפקד הצבאי התחייבה שלא להאריך את הצו תיחום המגורים מעבר למועד פקיעתו המקורי (12.10.04), באם לא יתקבל חומר מודיעיני חדש.

על-מנת שאוכל לקבוע באם הסדר הטיעון נמצא במתחם הסבירות קיימתי דיון חסוי בנוכחות התוב"ץ, נציג שב"כ המכונה "אסף" ונציג היועץ המשפטי לשב"כ. בעת הדיון הונח לפני החומר החסוי הקיים, נכון לרגע זה, בעניינו של המערער.

עיון בחומר, תוך קבלת הבהרות מנציגי השב"כ, אינו מעלה כל טעם אשר מכוחו אין לכבד את הסכם הטיעון.

אשר על כן, מאושר בזה הסדר הטיעון כפי שסוכם בין הצדדים, על פיו יישאר הצו בתוקפו עד פקיעתו ב-12.10.04. הצו לא יוארך באם לא יתקבל חומר מודיעיני חדש.

ניתן היום, 22 ביוני 2004, ג' בתמוז התשס"ד, ללא נוכחות הצדדים.

מזכירות ביהמ"ש תעביר העתק החלטה זו לידי הצדדים.


שופט

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ