אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> איסחקוב ואח' נ' אמנון ואח'

איסחקוב ואח' נ' אמנון ואח'

תאריך פרסום : 10/03/2013 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום ראשון לציון
13940-03-11
19/02/2013
בפני השופט:
ד"ר איריס סורוקר

- נגד -
התובע:
משה שלמה איסחקוב
הנתבע:
1. מתוקי אמנון
2. מגדל חברה לביטוח בע"מ - נמחקה
3. גורדון גז כימיקלים בע"מ

החלטה

בפני בקשת התובע למינוי מומחה רפואי מטעם ביהמ"ש בתחום האורטופדי (בקשה מס' 18 בתיק). נתבעת 3 הסכימה למינוי. צדדי ג' לא הגיבו לבקשת המינוי (ר' הודעה מיום 24.1.2013). נתבעת 1 סברה כי אין למנות מומחה מטעם ביהמ"ש, בעיקר משום שהתובע, לפי הנטען, לא הוכיח העדר יכולת כלכלית. ואולם, על רקע התיעוד שהגיש התובע (מכתב פיטורין מיום 17.10.12, כרטיס ביטוח לאומי מיום 11.1.12 ותדפיס חשבון בנק מחודש ספטמבר 2012 ועד חודש נובמבר 2012 -- נספחים א-ג לתצהירו), נראה כי מצבו הכלכלי תומך במינוי מומחה.

לאחר שעיינתי בחווה"ד שהגישו הצדדים בתחום הבטיחות, ובעמדותיהם בשאלת מינוי מומחה מטעם ביהמ"ש, אני סבורה כי המינוי עשוי לתרום לבירור יעיל של המחלוקת.

אני ממנה בזאת את ד"ר יצחק קורן כמומחה מטעם ביהמ"ש בתחום האורטופדיה. פרטי המומחה: רח' שדרות בן ציון 10 ת"א; טלפון 03-6299040; פקס 09-9587620.

במידה והנתבעים וצדדי ג' מבקשים לבדוק את התובע, יעשו כן בתוך 30 ימים מהיום, ויגישו חוו"ד מטעמם בתוך 45 ימים, לתיק ביהמ"ש ולעיונו של המומחה. מומחה בימה"ש יגיש את חוות דעתו בתוך 30 ימים שלאחר מכן, לצדדים ולביהמ"ש.

מובהר לנתבעים ולצדדי ג' שאם הם לא יגישו חוו"ד מטעמם במועד הנ"ל, יראו אותם כמוותרים על הגשת חוו"ד פרטית מטעמם.

המומחה רשאי בכל עת לבקש מביהמ"ש הוראות לענין מילוי תפקידו, ככל שיתעורר צורך בכך.

התובע ישתף פעולה בבדיקתו ע"י המומחה. הצדדים ימסרו למומחה כל חומר רפואי שבידיהם, לרבות חוות הדעת שהוגשו לתיק ביהמ"ש (חוו"ד של פרופ' מ. טופילסקי מטעם התובע; חוו"ד של פרופ' י. בן-דוד מטעם הנתבעים). המומחה יציין בחוות דעתו אלו מסמכים היו בפניו לצורך חוות דעתו.

בשכ"ט המומחה ישאו הצדדים (התובע, נתבעים 1 ו-3 וצדדי ג') בחלקים שווים.

מובהר כי אין מדובר במומחה מכריע.

הצדדים יהיו רשאים להפנות למומחה שאלות הבהרה בתוך 15 ימים מיום קבלת חוות דעתו והמומחה מתבקש להשיב בתוך 15 ימים נוספים.

המועדים להגשת תחשיבי נזק יעודכנו באופן הבא:

   התובע - בתוך 21 ימים, ממועד קבלת חוות הדעת;

   הנתבעים - בתוך 21 ימים נוספים;

צדדי ג' – בתוך 15 ימים נוספים.

ימי פגרה - במנין.

למען הסדר הטוב, המומחה יודיע לבית המשפט בתוך 7 ימים מקבלת החלטה זו אם קיימת מניעה כלשהי מבחינתו לחוות את דעתו כאמור; בהיעדר הודעה במועד יראוהו כמסכים ליטול על עצמו את התפקיד, וביהמ"ש מודה לו מראש על סיועו.

המזכירות תעקב אחר קבלת חוו"ד מומחה בימ"ש ותחשיבי הנזק ותעביר לעיוני לצורך הנחת הצעה כתובה בפני הצדדים לסיום הסכסוך בדרכי שלום.

המזכירות תמציא לצדדים עותק מהחלטתי זו לב"כ הצדדים ולמומחים.

ניתנה היום, ט' אדר תשע"ג, 19 פברואר 2013, בלשכתי, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ