אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> בקשה לייצוגית נגד סנדיסק - מכרה מוצרים בעלי זיכרון פנימי נמוך מהמובטח

בקשה לייצוגית נגד סנדיסק - מכרה מוצרים בעלי זיכרון פנימי נמוך מהמובטח

מאת: שירה הימן, עו"ד | תאריך פרסום : 21/09/2011 12:20:00 | גרסת הדפסה

לבקשה בעניין בלונדהיים נגד סנדיסק ישראל בע"מ

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה בקשה לאשר הגשת תובענה ייצוגית ע"ס 20 מליון ש"ח נגד סנדיסק  - יבואנית ומוכרת כרטיסי זיכרון וזיכרון נייד, וזאת בגין מכירת מוצרים בעלי זיכרון פנימי נמוך מהמובטח על גבי המוצר.

המבקש רכש מספר זיכרונות ניידים (דיסק און קי) המיובאים ע"י המשיבה, שהינה נציגת חברת סנדיסק העולמית - אחת החברות הגדולות בעולם בתחום הזיכרונות הניידים וכרטיסי הזיכרון. הרכישה כללה שני כרטיסי זיכרון - אחד בקיבולת 4GB עליה שילם 80 ש"ח, והשנייה בקיבולת של 16GB עליה שילם 180 ש"ח, ובנוסף רכש כרטיס זיכרון בקיבולת 2GB תמורת 45 ש"ח.

לטענתו, לאחר הרכישה, נדהם לגלות כי הזיכרון של כל אחד מהמוצרים נמוך מהמובטח. כך, הדיסק או קי בקיבולת 16GB היה בפועל בעל קיבולת 14.7GB , הדיסק און קי בקיבולת 4GB היה בפועל בעל קיבולת של 3.73GB  וכרטיס הזיכון היה בעל קיבולת 1.83GBבלבד.

בבקשה לאישור תובענה ייצוגית שהגיש באמצעות עו"ד יוחי גבע, טען המבקש כי סנדיסק הפרה את התחייבותה מול רוכשי המוצרים בכך שסיפקה להם מוצרים שאינם בקיבולת הזיכרון המוצהרת על גבי המוצר, והדבר אף מהווה הטעייה.

לעניין הפיצוי נטען, כי בהנחה כי מדובר ב 500,000 לקוחות אשר רכשו את המוצרים ובהנחה כי הפיצוי הממוצע עומד על 40 ש"ח ללקוח, הרי שסכום התביעה עומד על 20 מליון ש"ח.

לבקשה בעניין בלונדהיים נגד סנדיסק ישראל בע"מ

למדור: דיני צרכנות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ