אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> יערה גולדשטיין נ' היימן ניהול הסדרים פיננסים סוכנות לביטוח

יערה גולדשטיין נ' היימן ניהול הסדרים פיננסים סוכנות לביטוח

תאריך פרסום : 24/08/2017 | גרסת הדפסה

ס"ע
בית דין אזורי לעבודה חיפה
41866-05-16
20/08/2017
בפני הרשמת:
מירי שי-גרינברג

- נגד -
תובעת:
יערה גולדשטיין
עו"ד ניצן בצון-בסן
נתבעת:
היימן ניהול הסדרים פיננסיים סוכנות לביטוח (1998) בע"מ ח.פ. 512690132
עו"ד ליאור פרי
פסק דין

 

 

1.הסוגיה המרכזית העומדת להכרעה בהליך זה נוגעת לנסיבות סיום העבודה, והאם הגב' יערה גולדשטיין ("התובעת") פוטרה או התפטרה מעבודתה בהיימן ניהול הסדרים פיננסיים סוכנות לביטוח (1998) בע"מ ("הנתבעת").

 

העובדות העומדות ביסוד התביעה

 

2.התובעת עבדה בנתבעת – חברה פרטית המספקת שירותי תפעול לסוכני ביטוח שונים – מיום 5/12/11, ובתפקידה האחרון שימשה פקידת חיתום אלמנטרית.

 

3.בין הצדדים נחתם הסכם עבודה אישי נושא תאריך 19/12/11 (נספח 1 לכתב ההגנה).

 

4.התובעת נתנה שירות בתחום הביטוח האלמנטרי (עסקים, רכבים ודירות), וכן היתה אחראית על מחלקת ביטוח לעובדים זרים. התובעת נתנה שירות ללקוחות הנתבעת. כמו כן, התובעת עבדה עם הסוכן אנדי פרי בפוליסות עסקים ("הסוכן פרי"), ועם הסוכן שמואל שמואל ("הסוכן שמואל").

 

5.מר כפיר היימן ("כפיר") הוא מנהל המחלקה האלמנטרית בנתבעת, ובנו של המנכ"ל ואחד הבעלים, מר חיים היימן ("מנכ"ל הנתבעת"). כפיר שימש הממונה הישיר על התובעת.

 

6.ביום 3/2/16, במהלך עבודתה, קיבלה התובעת שיחת טלפון מסוכן ביטוח בשם גל ענבר ("הסוכן ענבר" או "הסוכן החדש") שאמר לתובעת שהוא הופנה אליה לצורך קבלת טיפול ושירות ללקוחותיו. התובעת השיבה לו שהיא אינה מטפלת בו ושאף אחד לא עדכן אותה על כך.

 

7.באותו היום, 3/2/16, יזמה התובעת שיחת טלפון עם מנהלה הישיר כפיר, שהוקלטה על ידי האחרון ותמלילה הוגש לתיק בית הדין ("השיחה") (נספח 3 לכתב ההגנה). בתחילת השיחה ביררה התובעת האם כפיר דיבר עם הסוכן ענבר ואמר לו שהיא עובדת מולו. כפיר השיב בחיוב והתובעת שאלה במענה לכך למה כפיר לא דיבר איתה לפני כן. כפיר ענה לה "אני אמרתי לו שיפנה אליך שאת תתני לו טיפול. למה את לא מטפלת בו?". במענה לכך השיבה התובעת "כי אני לא מתכוונת לעבוד עם עוד סוכן. אתה לא יידעת אותי, לא מדבר איתי. אני לא מתכוונת לעבוד עם עוד סוכן". כפיר השיב "אני לא צריך להודיע לך, אני לא צריך להגיד שום דבר. אמרתי לו שיפנה אליך נקודה. זה הכל. תטפלי בו". התובעת שבה ואמרה "אז אני לא מתכוונת לטפל בעוד סוכן". תשובתו של כפיר לכך היתה "את לא מתכוונת לטפל בו? את יכולה לקום וללכת הביתה. בסדר?". התובעת ענתה "תודה רבה. ביי ביי".

 

8.בהתאם, התובעת חדלה מלהגיע לעבודה, ולמחרת, ביום 4/2/16 פנתה התובעת בהודעת דוא"ל לחשב השכר בנתבעת, מר שי אוחנה ("החשב"), לפיו "כפי שידוע לך כפיר פיטר אותי אתמול. אני מבקשת שתכין לי את מכתב הפיטורים ואת תלוש המשכורת שלי האחרון" (נספח ב' לכתב התביעה).

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ