אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אפרומאשווילי נ' תמנון מוקד הגליל בע"מ ואח'

אפרומאשווילי נ' תמנון מוקד הגליל בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 13/10/2013 | גרסת הדפסה

ס"ע
בית דין אזורי לעבודה חיפה
1663-03-12
08/10/2013
בפני השופט:
אלכס קוגן

- נגד -
התובע:
שוטה אפרומאשווילי
הנתבע:
1. תמנון מוקד הגליל בע"מ
2. תמנון שווק מערכות התראה ומיגון בע"מ
3. אקוויטי ניהול משאבי אנוש בע"מ
4. דניאל דני נוריאל

החלטה

(בבקשה להתיר הבאת עדויות הזמה)

1.מר שוטה אפרומאשווילי (להלן: "התובע") טוען במסגרת תביעתו זו, כי עבד אצל הנתבעות כמאבטח בעבודה שבוצעה ברובה במשמרות לילה וסוף שבוע בבניין הנמצא בטירת הכרמל, שבו שוכנת חברת דינקו ובגין עבודתו זו הוא תובע סכומים שונים, כאשר עיקר תביעתו היא להפרשי שכר עבודה בסך של 223,031 ₪.

2.ביום 12.6.13 העיד בבית הדין מר יאיר זייגר – מנכ"ל חברת דינקו וסיפר כי נהג לראות את התובע ואת השומר הנוסף אשר עבד במקביל לו בבניין המשרדים של דינקו, ישנים.

מר זייגר העיד כי היתה במקום מיטה מתקפלת, שבמהלך היום הונחה מתחת למדרגות ומידי בוקר כשמר זייגר היה מגיע לעבודתו, נהג להעיר את התובע או את השומר שעבד במקביל לתובע.

בזמן שמר זייגר העיד בבית הדין, התובע לא נכח באולם בית הדין, משום שקודם לכן לא חש בטוב. במצב דברים זה, קבענו ישיבת הוכחות נוספת שהתקיימה ביום 27.8.13 לשמיעת עמדתו של התובע באשר לגרסה של מר זייגר שהועלתה לראשונה בדיון מיום 12.6.13, לפיה הוא נהג לישון על מיטה מתקפלת בבניין המשרדים של חברת דינקו.

3.בעדותו של התובע מיום 27.8.13 הוא עמד על כך בתוקף, כי מעולם לא ישן באותו מקום עבודה, אך הודה שהיתה במקום העבודה מעין מיטה מתקפלת שבורה שהוא מעולם לא עשה בה כל שימוש, וודאי לא ישן עליה.

כמו כן, הודה התובע בעדותו, כי מידי בוקר בשעה 04:00 לערך היתה מגיעה לבניין המנקה והוא זה שנהג לפתוח לה את הדלת.

4.כעת מונחת לפני בקשתו של ב"כ הנתבעים, לזמן את גב' כוכבה אבואב, שלטענתו שימשה בתפקיד פועלת הניקיון בחברת דינקו וזאת, לצורך הוכחת הטענה, כי התובע נהג לישון בזמן עבודתו הרלוונטי לתביעה.

5.אינני סבור, כי כותרת בקשתו של ב"כ הנתבעים "בקשה להתיר הבאת עדויות הזמה" היא נכונה, משום שאין המדובר בעדות הזמה השמורה לתובע בלבד, כאמור בתקנה 51(1) לתקנות בית הדין לעבודה, או כאמור בתקנה 158(א)(1) לתקנות סדר הדין האזרחי.

המדובר בבקשה של הנתבעים להביא ראיות נוספות, זאת בעקבות עדותו של מר זייגר בבית הדין, אז העלה לראשונה גרסה לפיה התובע נהג לישון במקום העבודה.

6.ב"כ התובע מתנגד לבקשתו של ב"כ הנתבעים, תוך שהוא מעלה את הפרשנות שלו לכך שגם אם התובע ישן במקום העבודה, דבר שמוכחש על ידו, גם אז אין כל שוני בשכר העבודה לו זכאי התובע.

7.יצויין, כי בטרם נגיע לשלב של פרשנות, עלינו קודם כל לקבוע את העובדות ולשם קביעתן יש לאפשר לנתבעות להביא ראיות שיכולות להיות מהותיות להוכחת גרסתו של מר זייגר, לפיה התובע נהג לישון במקום העבודה.

8.במצב דברים זה, אני נעתר לבקשתו של ב"כ הנתבעות לזימונה של גב' כוכבה אבואב למתן עדות בבית הדין.

9.עדותה של גב' כוכבה אבואב תישמע בבית הדין ביום 3.11.13 בשעה 14:00.

10.ב"כ הנתבעות יזמן את גב' כוכבה אבואב לדיון שנקבע, במסירה אישית לא יאוחר מיום 18.10.13.

11.התובע חייב להיות נוכח בדיון שנקבע ליום 3.11.13.

ניתנה היום, ד' חשון תשע"ד, (08 אוקטובר 2013), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ