אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"א 55723-04-13 טוויל ואח' נ' ד"ר ביטון ואח'

ת"א 55723-04-13 טוויל ואח' נ' ד"ר ביטון ואח'

תאריך פרסום : 14/11/2016 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום תל אביב - יפו
55723-04-13
09/11/2016
בפני השופטת הבכירה:
רונית פינצ'וק-אלט

- נגד -
תובעים:
1. אבישי טוויל
2. פרדי טויל

עו"ד רון לוינטל
נתבעים:
1. אמנון ד"ר ביטון
2. שירותי בריאות כללית מחוז דן

עו"ד אילן אמודאי
עו"ד מיכל סירקוביץ
פסק דין
 

 

לפני תביעה כספית נזיקית בגין לשון הרע והפרת חובה חקוקה, על סך 280,000 ₪.

  • העובדות הצריכות לעניין ועיקר טענות הצדדים
  1. התובע 1 הוא חייל משוחרר והתובע 2 הוא אביו אשר התלווה אליו עת ניגש לקבל טיפול רפואי מהנתבע 1.

 

  1. הנתבע 1 הוא רופא העובד אצל הנתבעת 2 בעיר דימונה ומשמש אף כמנהל מרפאה.

 

  1. הנתבעת 2 היא קופת חולים המעסיקה את הנתבע 1.

 

טענות התובעים

  1. לטענת התובעים ביום 31.01.2013 סבל התובע 1 מחום גבוה, כאבי ראש וחולשה ועל כן החליט לפנות לקבלת טיפול רפואי במרפאה האזורית של הנתבעת 2. התובע המתין בתור יחד עם יתר המטופלים וכשתורו הגיע, נכנס לחדרו של הנתבע 1, המשמש כרופא המשפחה האמון על הטיפול הקבוע בתובעים ובבני משפחתם, שהחליט כי הטיפול המתאים עבורו יהיה טיפול אנטיביוטי.

 

  1. ביום 02.02.2013, נאלץ התובע 1 להתפנות לחדר המיון בבית החולים "סורוקה" בליווי התובע 2 ואחותו מאחר והטיפול האנטיביוטי לא נשא תוצאות. בביקורו בחדר המיון הונחה התובע 1 לשוב לביתו וכן להמשיך את הטיפול הרפואי במסגרת המרפאה האזורית בעיר מגוריו, על כן שב התובע 1 עם הוראות אלו אל הנתבע 1.

 

  1. התובעים טוענים כי הגיעו למרפאה ללא קביעת תור נוכח החמרה במצבו הרפואי של התובע 1, אז נאמר להם על ידי המזכירה הרפואית כי משלא קבעו תור מבעוד מועד ייאלצו להיכנס לרשימת המתנה באישורה של האחות האחראית של המרפאה. במקביל לאירועים אלו נטל מי שהתנדב באותה עת במרפאה מדדים חיוניים מהתובע 1 ואלו הועברו לנתבע 1 אך זאת ללא הועיל נוכח העובדה שהאחרון בחר שלא להתייחס אליהם תוך שנתן לתובע 1 מרשם לזריקה באמצעותו של המתנדב וזאת ללא שבדק את התובע 1.

 

  1. לטענת התובעים, על אף שהתובע 1 המתין בתור בכדי להיכנס לחדרו של הנתבע 1 הרי שזה סירב לקבלם תוך שצעק על התובעים והשפילם. התובעים דרשו לברר מדוע הנתבע 1 אינו מוכן לקבלם וזה השיב להם בצורה משפילה ובנוכחותם של כלל המטופלים הממתינים בחדר ההמתנה כי: "אני לא מקבל אתכם, אני לא רוצה לטפל בכם, אני לא מטפל בפסיכיאטרים" וכן צעק לעברם "שיעופו למטה". התובעים נפגעו מאמירתו של הנתבע 1 ואף על פי כן ניסו לפנות אליו בשנית אך זה עמד על דעתו והמשיך להתנהג אליהם בגסות רוח ובצורה שאינה הולמת את מעמדו ותפקידו כמנהל המרפאה של הנתבעת 2.

 

  1. לטענת התובעים התנהלותו של הנתבע 1 מהווה התנהלות רשלנית שלא הולמת רופא במעמדו ומאז קרות המקרה מסרב הנתבע 1 לקבלם, מסרב להנפיק מרשמים לתרופות של הנתבע 2 וכן מכחיש כל קשר לאירוע.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ