אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"פ 3234-01-14 פרקליטות מחוז חיפה - פלילי נ' אלנבארי (עציר)

ת"פ 3234-01-14 פרקליטות מחוז חיפה - פלילי נ' אלנבארי (עציר)

תאריך פרסום : 01/02/2015 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית משפט השלום קריות
3234-01-14
28/01/2015
בפני השופט:
מוחמד עלי

- נגד -
מאשימה:
פרקליטות מחוז חיפה - פלילי
נאשם:
אכרם אלנבארי (עציר)
עו"ד רונן בנדל
גזר דין

 

כתב האישום

  1. הנאשם הודה והורשע, לאחר שמיעת חלק מראיות התביעה, במסגרת כתב אישום מתוקן המייחס לו חמישה אישומים, לפי הפירוט להלן:

     

    על פי האישום הראשון, ביום 17.12.13, בשעה 18:00, הגיע הנאשם ביחד עם וסאם לחנות של משווק חברת פרטנר בשדרות. קודם לתאריך הנ"ל, נתן וסאם לנאשם תמונה שלו והנאשם זייף תעודת זהות על שם אדם אחר, והדביק עליה את תמונת וסאם. כמו כן זייף הנאשם תדפיס חשבון בנק הפועלים. השניים הציגו את תעודת הזהות המזויפת ואת התדפיס המזויף הנ"ל, בפני נציג המשווק, ורכשו במרמה בהוראת קבע שני מכשירי טלפון חכמים מסוג סמסונג גלקסי S3, בסכום של 7,732 ₪ אותו חילקו ל-36 תשלומים.

     

    על פי האישום השני, ביום 19.12.13, בשעה 17:00, הגיע הנאשם ביחד עם וסאם לדוכן מכירות של חברת פרטנר בקניון רמלה, שם עבד נציג החברה. קודם לתאריך הנ"ל, נתן וסאם לנאשם תמונה שלו והנאשם זייף תעודת זהות על שם אדם אחר, והדביק עליה את תמונת וסאם. כמו כן זייף הנאשם תדפיס חשבון בנק הפועלים. הנאשם ווסאם ביקשו לקבל הצעת מחיר עבור מכשירי טלפון חכמים מדגם סמסונג גלקסי S4, ולאחר מכן עזבו את הדוכן. לאחר כרבע שעה חזרו השניים אל הדוכן, וביקשו לסגור את העסקה. או אז הם הציגו את תעודת הזהות המזויפת ואת התדפיס המזויף, בפני נציג החברה, ורכשו במרמה בהוראת קבע שני מכשירי טלפון חכמים מסוג סמסונג גלקסי S4 וכן מכשיר טאבלט, בסכום של 10,429 ₪.

     

    על פי האישום השלישי, ביום 19.12.13, בשעות הערב, הגיע הנאשם ביחד עם וסאם לדוכן של סניף פרטנר בקניון רוטשילד בעיר ראשון לציון, שם עבדו שני נציגי החברה. קודם לתאריך הנ"ל, נתן וסאם לנאשם תמונה שלו והנאשם זייף תעודת זהות על שם אדם אחר, והדביק עליה את תמונת וסאם. השניים התעניינו ברכישת מכשירי טלפון חכמים מדגם סמסונג גלקסי 4, ושאלו את הנציגה, אם יהיה ניתן לשלם באמצעות הוראת קבע. בשל לחץ לקוחות בדוכן, הנאשם ווסאם עזבו את הדוכן. בשעה 20:00 חזרו השניים אל הדוכן, כאשר עבד שם נציג החברה. השניים ביקשו לרכוש את מכשירי הטלפון החכמים, והציגו את תעודת הזהות המזויפת בפני הנציג. הנציג הבחין כי התאריך העברי על גבי תעודת הזהות אינו תואם לתאריך הלועזי, ועל כן מסר לשניים כי אין אפשרות להזמין מכשירים.

     

    על פי האישום הרביעי, ביום 22.12.13, הגיע הנאשם עם וסאם לדוכן של חברת פרטנר בלב המפרץ, שם עבד נציג החברה. קודם לתאריך הנ"ל, נתן וסאם לנאשם תמונה שלו והנאשם זייף תעודת זהות על שם אדם אחר, והדביק עליה את תמונת וסאם. כמו כן, זייף הנאשם תדפיס חשבון בנק הפועלים. השניים הציגו את תעודת הזהות המזויפת ואת התדפיס המזויף הנ"ל בפני נציג החברה, ורכשו במרמה שני מכשירי טלפון חכמיםם מדגם סמסונג גלקסי S4 בצבע לבן, אוזנייה ושני נרתיקים, בסך של 9,989 ₪.

     

    על פי האישום החמישי, ביום 22.12.13 בשעה 15:00 הגיע הנאשם עם וסאם לסניף פרטנר בחוצות המפרץ. קודם לתאריך הנ"ל, נתן וסאם לנאשם תמונה שלו והנאשם זייף תעודת זהות על שם אדם אחר, והדביק עליה את תמונת וסאם. כמו כן, זייף הנאשם תדפיס חשבון בנק הפועלים. השניים ניגשו אל נציגת פרטנר, וביקשו לרכוש במרמה שני מכשירי טלפון חכמים מדגם סמסונג גלקסי 4 בצבע לבן. הנציגה בהתחלה סירבה, אך לאחר בדיקה מול האחראים עליה, מסרה שביכולתה לעשות כן. הנאשם ווסאם הציגו את תעודת הזהות המזויפת ואת התדפיס המזויף הנ"ל בפני הנציגה, ורכשו במרמה באמצעות הוראת קבע שני מכשירי טלפון חכמים מדגם סמסונג גלקסי S4 בסך של 8,992 ₪.

     

    על פי האישום השישי, ביום 22.12.13 בשעה 18:00, הגיעו הנאשם ווסאם לדוכן של חברת פרטנר בקריון, שם עבדו נציגי החברה. קודם לתאריך הנ"ל, נתן וסאם לנאשם תמונה שלו והנאשם זייף תעודת זהות על שם אדם אחר, והדביק עליה את תמונת וסאם. כמו כן, זייף הנאשם תדפיס חשבון בנק הפועלים. השניים הציגו את תעודת הזהות המזויפת ואת התדפיס המזויף הנ"ל בפני נציגי פרטנר, אשר זיהו את וסאם על פי תמונתו, אשר הופצה בינתיים במערכת החברה כהתראה על עוקץ, ומיד הודיעו למחלקת הונאה ולמשטרה. הנאשם ווסאם נעצרו במקום.

     

    בגין המעשים הנ"ל הורשע הנאשם בעבירות הבאות: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות (4 עבירות) לפי סעיף 415 סיפא + סעיף 29 לחוק העונשין, התשל"ז-1977 (להלן: חוק העונשין); ניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות (2 עבירות) לפי סעיף 415 סיפא + סעיף 29 + סעיף 25 לחוק העונשין; זיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות (6 עבירות) לפי סעיף 418 סיפא + סעיף 29 לחוק העונשין; שימוש במסמך מזויף (6 עבירות) לפי סעיף 420 + סעיף 29 לחוק העונשין; התחזות לאדם אחר במטרה להונות (6 עבירות) לפי סעיף 441 + סעיף 29 לחוק העונשין.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ