אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> כעביה נ' חברת חשמל לישראל בע"מ

כעביה נ' חברת חשמל לישראל בע"מ

תאריך פרסום : 27/02/2013 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום עכו
46766-10-11
16/02/2013
בפני השופט:
אברהים בולוס

- נגד -
התובע:
עבד כעביה
הנתבע:
חברת חשמל לישראל בע"מ
פסק-דין

רקע עובדתי

1. התובע עבד  כנהג בחברה קבלנית שסיפקה לנתבעת עבודות הובלה.  בעקבות מידע מודיעני  שנאסף ע"י גורמי ביטחון מטעם הנתבעת עלו חשדות כנגד התובע ונהגי קבלן אחרים, אודות מעורבותם בגניבת רכושה של הנתבעת. בשל כך,  בתאריך 9.2.11 פשטה המשטרה,  אליה נלוו נציגי הנתבעת,  על בתיהם וחצריהם של שניים מנהגי הקבלן בכפר כעביה, בו מתגורר גם התובע,  וערכו בהם חיפושים. במהלך החיפוש, נתפס באותם בתים רכוש רב של הנתבעת.

2. בביתו של התובע לא נערך כל חיפוש, וממילא לא נמצא אצלו כל ציוד השייך לנתבעת. יחד עם זאת, במכתב מיום 20.2.11, אשר נשלח ע"י קב"ט מחוז חיפה של הנתבעת לקב"ט הארצי אודות החיפוש שבוצע (להלן: המכתב), צויין כי התובע היה בין הנהגים שבבתיהם נמצא הרכוש הגנוב. לנוכח חשיבותו של מכתב זה  אשר עומד במוקד המחלוקות שהתגלעו בין הצדדים, אביא להלן את נוסחו המלא:

" אל: אלון הלוי-קב"ט ארצי

הנדון: תפיסת רכוש חח"י גנוב בבתי נהגים שכירים ביישוב כעביה

שלום אלון,

בתאריך 9.2.2011 ביצענו חיפושים ביישוב כעביה בגליל, בבתיהם של 2 נהגים אשר עובדים כנהגי טנדרים שכירים אצל הקבלן "גדי מחלב" ברשות חברת החשמל.

צווי החיפוש הוצאו על ידי יחידת ארז.

החיפוש בוצע בשיתוף הכוחות הבאים:

1. יחידת ארז של המשטרה.

2. מג"ב כפרי עמקים.

3. ביטחון צפון חברת החשמל.

4. בודקי שב"ח מחוז חיפה (התבקשו להצטרף על מנת לבדוק שב"ח)

בבתי הנהגים נמצא רכוש חח"י רב הכולל כלי עבודה רבים מסוגים שונים כגון: קונגו,  מקדחות, קומפרסורים, מסורים חשמליים, דיסקים ועוד. בנוסף מצאנו ציוד עבודה רב כגון: אלקטרודות, פרוג'קטורים, גופי תאורה וכו'. בגדי עבודה חברת חשמל שעל חלקם עוד מופיעים שמות עובדי חח"י, כפפות חח"י, כבלי חשמל חח"י ועוד. יש לציין כי בבית אחד הנהגים נמצאו מאות ליטרים של סולר בתוך מיכלי פלסטיק (בהקשר לגניבות הסולר בחגית ואלון תבור).

על חלק מהציוד נמצא הכיתוב רכוש חברת החשמל, על חלק אחר נמצאו מק"טים חברת החשמל ובחלק מהציוד נמחקו הסימנים המזהים באמצעות חריטה והורדת סימנים מזהים.

הנהגים נעצרו ונמצאים בחקירה במשטרה בנדון.

מצ"ב תמונות הרכוש הגנוב שנתפס.

שמות הנהגים שבבתיהם נתפס הרכוש:

1. עבד אלמוטלכ כעביה ת.ז xxx

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ