אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> 'פלאפון' אינה רשאית לגבות תעריף גבוה פי 10 מהמוסכם בגין חריגה מחבילה

'פלאפון' אינה רשאית לגבות תעריף גבוה פי 10 מהמוסכם בגין חריגה מחבילה

מאת: שירה הימן, עו"ד | תאריך פרסום : 29/08/2007 09:33:00 | גרסת הדפסה

לפסק הדין בעניין סויסה נגד פלאפון תקשורת בע"מ

בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים קבע, כי לקוח שרכש מ'פלאפון' חבילת שרותי גלישה אלחוטיים באינטרנט ב 298 ש"ח וחוייב בסכום הגבוה פי עשר בגין חריגה מנפח הגלישה המוסכם, יפוצה בסכום של כ 5,000 ש"ח בגין עגמת נפש והוצאות.

נקבע, כי חב' פלאפון הפרה את חובת הגילוי החלה עליה, ואף הטעתה את הלקוח, בכך שלא צרפה מחירון תעריפים להסכם, ולא ציינה בפני הלקוח, כי ישנה אפשרות לחרוג מהחבילה וכי במקרה כזה יחויב בתעריף גבוה פי עשרה ויותר.

השופט טננבוים קבע, כי ישנו טעם לפגם בהתנהגות 'פלאפון', ובכלל, כדברי השופט "איך מוסבר התמחור הכל כך יוצא דופן של אותו שירות?"

לפסק הדין בעניין סויסה נגד פלאפון תקשורת בע"מ

למדור: תיירות וצרכנות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

גולשים בסלולרי? לשירות מיידי מעורך דין הורידו את Get Lawyer
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ