אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> פרטנר תפצה לקוח בגין ליקויים במכשיר הטלפון הסלולרי שרכש ממנה

פרטנר תפצה לקוח בגין ליקויים במכשיר הטלפון הסלולרי שרכש ממנה

מאת: אורנית אבני-גורטלר, עו"ד | תאריך פרסום : 10/07/2008 06:48:00 | גרסת הדפסה

לפסק הדין בעניין עוזרי ענר נ' פרטנר תקשורת בע"מ

בטלפון הסלולרי מדגם "MIO A701" שנקנה מפרטנר היו ליקויים ותקלות רבות. בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים חייב את פרטנר לפצות את הלקוח ב- 1,000 ש"ח, והורה לה להשיב לו את הסכומים שגבתה מחשבונו החל מהמועד בו השאיר את המכשיר במרכז השירות שלה.

במאי 2007 רכש התובע מפרטנר טלפון סלולרי מדגם "MIO A701" בעלות של 2,142 ש"ח.

לטענת התובע, זמן קצר לאחר הרכישה החלו תקלות שונות במכשיר: שיבושים בקליטה, ליקויים בעצמת השמע, העדר יכולת לקלוט לוויינים במקלט ה-GPS, שינוי צבעים במסך, בעיות בתוכנת המחשב אשר מנעו את השימוש במכשיר ותקלה במיקרופון.

לדברי התובע, בעקבות התקלות הוא נאלץ להגיע מספר פעמים למרכזי השירות של פרטנר, אך לא נמצא בהם פתרון לכל התקלות.

פרטנר טענה מנגד, כי בהתאם להתחייבויותיה כלפי התובע, העניקה לו שירות יעיל בעת שהגיע למרכזי השירות שלה לצורך תיקון מכשירו. עוד טענה, כי התקלה ב - GPS אינה בשליטתה, וכי הציעה לתובע לרכוש מכשיר אחר כאשר כנגד המכשיר הראשון שרכש יקבל זיכוי בסך 500 ש"ח, אולם התובע התנגד להצעה זו.

פרטנר לא נתנה הסבר לתקלות

השופט אביטל חן קבע, כי יש לקבל את התביעה. נפסק, כי מהדיון עולה שאף פרטנר עצמה מסכימה כי המכשיר נטה להתקלקל, וכי התובע לא היה שבע רצון ממנו.

טענת פרטנר, כי התקלה ב - GPS אינה בשליטתה- נדחתה. לדברי השופט: " הנתבעת אינה יכולה לספק ללקוח מכשיר אשר אחד משימושיו הוא GPS ובד בבד לטעון כי התקלה ב- GPS אינה בשליטתה, מבלי לתת הסבר מניח את הדעת לטענתה זו. אם ממשק ה - G.P.S. אינו אמין דיו, תחדל הנתבעת לספקו ולהתהדר מול לקוחותיה ביכולת זו".

נקבע, כי בנסיבות בהן המכשיר שסופק לתובע לא היה תקין ולא ספק לתובע את היישומים אותם התחייבה פרטנר לספק, יש להורות על ביטול העסקה בין הצדדים.

לפיכך נפסק, כי פרטנר תשיב לתובע את הסכומים שגבתה מחשבונו החל מהמועד בו השאיר את המכשיר במרכז השירות שלה, וכן תשלם לו סכום נוסף בן 1,000 ש"ח בגין הטרחה, אובדן הזמן והוצאות הנסיעה שנגרמו לו עקב הצורך לטפל בתקלות במכשיר ולנהל את התביעה.

לפסק הדין בעניין עוזרי ענר נ' פרטנר תקשורת בע"מ

למדור צרכנות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

גולשים בסלולרי? לשירות מיידי מעורך דין הורידו את Get Lawyer
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ