לפסק הדין בעניין אשר נגד יוניטל תיירות ותעופה בע"מ
בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים קיבל את התביעה, וקבע כי ספקית השירות אחראית לפצות את התובעים בסכום של כ 1,712, ש"ח בגין עגמת נפש שנגרמה להם עקב העדר חימום ומים חמים בחדר במלון בו שהו. התביעה נגד סוכנות נסיעות נדחתה.
התובעים שהו במלון שהוזמן במסגרת חבילת נופש. במהלך כל שהותם, לא היו מים חמים לרחצה, ולא פעלה מערכת החימום בחדרם, כשבחוץ טמפרטורה של 7 מעלות. למרות פנייתם לנציג ספקית השירות, לא תוקנה התקלה.
נקבע, כי מדובר בליקויים חמורים הנוגעים לתנאי מחיה בסיסיים, וכי משידעה ספקית השירות על כך, ולא דאגה להעביר את התובעים לבית מלון אחר, עליה לפצותם על עגמת הנפש.
השופט מורים בן טער קבע, כי מובן שהמחיר הזול של חבילת הנופש אינו מצדיק ליקויים מסוג זה, וכי אין מניעה כי סכום הפיצוי בגין עגמת הנפש, לא רק שישתווה לעלות המוצר או השירות, אלא אף יעלה עליה.
לפסק הדין בעניין אשר נגד יוניטל תיירות ותעופה בע"מ
למדור: נזיקין
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
www.psakdin.co.il
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.
בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין