אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> הליקויים בריהוט תוקנו בעקבות הגשת התביעה

הליקויים בריהוט תוקנו בעקבות הגשת התביעה

מאת: ניצן בן הלוי-ארביב, עו"ד | תאריך פרסום : 10/02/2010 10:53:00 | גרסת הדפסה

לפסק הדין בעניין כסאר נ' שייטלבויים

לקוחות שהזמינו ריהוט לחדר שינה דרשו להחליפו מיד בשל אי התאמה למה שהוזמן, אך גם הריהוט החדש שסופק דרש תיקונים. בעקבות התערבותו של בית המשפט לתביעות קטנות בקריות בוצעו התיקונים הנדרשים וחברת הרהיטים חויבה בהוצאות המשפט.

הלקוחות הזמינו מחברת ריהוט-לי חדר שינה, שסופק לביתם כעבור חודשיים. לטענתם, בשל אי התאמה בין ההזמנה ובין הריהוט שסופק, סירבו לקבל את הריהוט והשיבו אותו עוד באותו יום לריהוט-לי. בעקבות זאת, הגיעו הלקוחות בעצמם למשרדי ריהוט-לי, ונציגי החברה הסכימו להחליף את הריהוט בתוספת הנחה של 500 שקלים. בשל כך, פנו הלקוחות לחברת האשראי בדרישה שלא לכבד את התשלומים העתידיים בגין הריהוט, וזאת, כך עפ"י ההודעה, בשל "ליקויים קטנים" בסחורה.

אך גם לאחר קבלת הריהוט החדש, שבו הלקוחות והתלוננו על ליקויים כגון ציר עקום, שריטות וארגז שלא נסגר, שנשארו כשהיו גם לאחר שנציג ריהוט-לי ניסה לתקנם. על כן, פנו הלקוחות לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, בתביעה על סך 5,000 שקלים.

לטענת ריהוט-לי, הם היו נכונים לשלוח בכל עת נציג שיתקן את הליקויים, ואולם בפועל הליקויים תוקנו רק בעקבות התערבות בית המשפט.

הליקויים המינימאליים שנותרו אינם מונעים שימוש בריהוט

בעקבות הוראתה של השופטת פנינה לוקיץ', נשלח ע"י ריהוט-לי נציג לבדיקת הריהוט ולתיקון הליקויים, שהעביר לידי בית המשפט דו"ח מפורט הכולל צילומים וסרט וידאו, לפיו כל הליקויים, לרבות אלה שנבעו משימוש, תוקנו. התובעים המשיכו וטענו, כי קיימים עדיין ליקויים בריהוט- דלת שאינה נסגרת כראוי, מרווחים שבגללם המיטה חורקת וכיו"ב.

נקבע, כי לאור הדו"ח שהוצג, ריהוט-לי ביצעה את התיקונים במלואם וכהלכה, והליקויים שנותרו הם "מינימאליים ביותר אשר לא שוכנעתי כי יש בהם כדי למנוע שימוש בריהוט".

לאור העובדה כי חדר השינה הוחלף כבר בהתחלה וגם לאחר מכן היו בו ליקויים קלים שתוקנו רק בעקבות הגשת התביעה, נפסקו לטובת התובעים הוצאות משפט של 400 שקלים.

לפסק הדין בעניין כסאר נ' שייטלבויים

למדור: צרכנות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

גולשים בסלולרי? לשירות מיידי מעורך דין הורידו את Get Lawyer
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ