אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> מקרקעין ונדל"ן >> "אני אוהב לצאת למסע עם הלקוחות שלי, לעיתים בתור שריון ולעיתים בתור חרב, אעשה הכל כדי שיעברו בבטחה את שדה המוקשים של עולם הנדל"ן."   

"אני אוהב לצאת למסע עם הלקוחות שלי, לעיתים בתור שריון ולעיתים בתור חרב, אעשה הכל כדי שיעברו בבטחה את שדה המוקשים של עולם הנדל"ן."   

תאריך פרסום : 24/01/2021 09:30:00 | גרסת הדפסה

עו"ד חן ספקטור | צילום: בני לפיד

משרדו של עורך דין חן ספקטור נותן שירותים משפטיים ענפים בתחום הנדל”ן, המסחר והליטיגציה. המשרד מספק  ליווי משפטי מתהליך הרכישה ועד קבלת המפתח, במטרה לתת שירות אמין, מקצועי וזמין לקהל לקוחותיו.

 

מה הייחודיות שלך כעורך דין?

רוב העיסוק שלי הוא מקרקעין שזה בגדול רכש ומכר דירות, מגרשים ועסקאות של תמ"א 38. אבל כפועל יוצא של העבודה שלי אני נדרש מדי פעם להופיע בבתי משפט. רוב עורכי הדין בתחום שלי לא מתמחים בליטיגציה. זה נותן לי  יתרון, משחיז  את  יכולת הניסוח שלי, מאפשר לי לראות את כל התמונה, והופך אותי לממוקד ומדויק יותר עבור הלקוחות.

יחוד נוסף  שלי הוא שאני מתמחה באופן ספציפי במתן שירות לתושבים ומשקיעים זרים בישראל.

אני דובר אנגלית רומנית וגרמנית, אבל לא מדובר רק בתרגום מילולי של השפה אלא בהרבה מעבר לכך. לכל מדינה יש את ה"ניואנסים" המילוליים התרבותיים והפיזיים שלה והבנה עמוקה יותר של התרבות מאפשרת לי לגשר על פערים.

תמיד רצית להיות עורך דין?

הייתי מועמד לעתודה ללימודי רוקחות לפני הצבא. היו לי ציונים ממש טובים, אבל היו כאלה שהצטיינו יותר, בסופו של דבר התגייסתי למצ"ח. עסקתי שם בחקירות פליליות ולאחר מכן שימשתי כמפקד מחלקה. במהלך השירות עבדתי מול  פרקליטים צבאיים שהם עורכי דין לכל דבר ועניין, ומשהו סקרן אותי בעימות המילולי והשיכלי שהם ניהלו. ראיתי אותם מגינים על החלש "בשדה הקרב", התחברתי לזה מאוד. לקראת סוף הקבע החלטתי ללמוד משפטים.

למה לא בחרת בתחום הפלילי?

האנרגיה בפלילית הייתה קשה עבורי, היא הרגישה לי שלילית. חששתי שלא אוכל לישון בלילות בשקט בזמן שאני מגן על אדם שאני לא משוכנע שהוא חף מפשע.

למה בחרת במקרקעין?

רוב המשרדים בהם עבדתי לאחר הסמכתי היו משרדי בוטיק שהתעסקו במקרקעין ובמסחרי. לפני כעשר שנים, כשראיתי שנפח העסקאות של המקרקעין גדל ושנדל"ן נהיה אפיק השקעה רלוונטי, החלטתי לצאת לדרך עצמאית ופתחתי משרד פרטי במסגרתו התמחיתי במקרקעין.

איך אתה עובר את תקופת הקורונה?

הקורונה לצערי מאוד מורגשת בעבודה מול העיריות, המועצות המקומיות, הבנקים ומנהל מקרקעי ישראל. בעקבות מגבלות הקורונה, זמן ההמתנה לקבלת השירותים שלהם ארוך ומסורבל הרבה מעבר לרגיל, מה שמשפיע על קצב חתימת החוזים והביצוע שלהם.

אתה אוהב את המקצוע?

אין ספק! אני אוהב את הניצוץ בעיניים של הלקוח שלי שמצא את בית החלומות שלו, אני אוהב להצטרף למסע שלו, לעיתים בתור שריון לעיתים בתור חרב והכל על מנת  שיעבור  בבטחה את שדה המוקשים של עולם הנדל"ן.  

מהי התכונה החשובה ביותר שצריכה להיות לעו"ד בתחום שלך?

יסודיות היא ערך חשוב. לכל מילה בחוזה יש משמעות, ולא במקרה החוק קובע שהסכמים כאלו חייבים להיות בכתב.

כמו כן יש חשיבות גדולה לירידה לפרטים הקטנים. חשוב גם לחשוב מחוץ לקופסה. המשימה שלי כעורך דין היא לחזות צרות ולמנוע אותן אם ניתן. אני מחפש תמיד את הדרך להגשים את החלום של הלקוח ולהוציא את העסקה לפועל. בשביל זה לא פעם נדרשת יצירתיות.

איזה חלום מקצועי עדיין לא הגשמת?

יש לי  שאיפות  לעשות כנס נדל"ן לעולים שעדיין מתגוררים בחו"ל, זה משהו שקוסם גם  בגלל היכולות הוורבליות שלי. זה כבר כמעט יצא לפועל, הקורונה טרפה קצת את הקלפים  אבל יש לי סבלנות, אני לא מהוותרנים.

 

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום מקרקעין ונדל"ן באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום מקרקעין ונדל"ן

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ