אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 42418-07-14 ג' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ

ת"ק 42418-07-14 ג' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 04/01/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
42418-07-14
26/12/2014
בפני השופט:
טל חבקין

- נגד -
התובע:
ר' ג'
הנתבעת:
בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
פסק דין
 

 

 

לפניי תביעה לתשלום סך של 3,455 ש"ח שעילתה פיצוי בגין סכומי כסף שגבתה הנתבעת מהתובע, לטענתו, שלא כדין.

 

  1. בכתב התביעה – וכן בעדותו לפניי – טען התובע כי בשנה שעברה, בעת שפשט את הרגל, גילה שחברת "Yes" "גנבה לו כסף" ועל כן הגיש נגדם תביעה ואף זכה בשלושה חודשי צפייה חינם. בחודש אפריל הוא התמוטט ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי, והרופא הורה לו להתנתק מכל מה שמפריע לו. על כן הוא התקשר ל-"Yes" וביקש להתנתק מן השירות. הואיל והשירות שקיבל היה "חבילה משולבת" של שירותי טלוויזיה בלוויין ושירותי תקשורת שסיפקה לו הנתבעת, התקיימה שיחת ועידה עם נציגות של שני ספקי השירותים. לשיטת התובע, בשיחה זו הודתה נציגת הנתבעת כי האחרונה גנבה מהתובע במשך השנים כסף רב שכן ארעה "טעות מחשב"; התובע, שטען כי נציגת בזק צעקה עליו, התעצבן, נפל ונחבל (התובע הציג לעיוני תצלום של הנזק שנגרם לקיר כתוצאה מהנפילה). נציגת "Yes" – גברת בשם מירי – התגלתה במהלך השיחה כ"נשמה טובה", הציעה לשלוח לתובע אמבולנס והסכימה להעיד לטובתו בבית המשפט. עוד נטען כי אחיו של התובע, שבא לדירתו מאוחר יותר, הזדעזע למראה ההרס שנגרם כתוצאה מן הנפילה. אף שהתובע, לדבריו, ביקש מהנתבעת פירוט שיחות כדי לראות כמה זמן נמשך הסבל שלו, כך לדבריו, עד היום הוא לא קיבל פירוט, אך כן קיבל חשבונות לתשלום. עוד טוען התובע כי אחיו התקשר ל-"Yes" וביקש לדבר עם מירי, אך נענה בשלילה. הנתבעת שלחה לו מכתב התנצלות ושובר לקנות פיצה בשווי של 29.90 ש"ח. התובע דורש את תמלילי השיחה עם בזק מיום 15.5.2014 (מועד השיחה המדוברת), וכן עותר שמירי תגיע להעיד בבית המשפט. התובע לא פירט בכתב התביעה כיצד חושב הסכום שתבע. בעדותו לפניי הציג התובע את הזיכוי לפיצה שקיבל באמצעות מסרון לטלפון הסלולרי; דרש כי מנכ"ל הנתבעת יוכנס לבית הסוהר בגין הכסף שנגנב ממנו; ועמד על כך שמירי תגיע לתת עדות בבית המשפט.

     

  2. הנתבעת טענה – בכתב ההגנה ובעדות נציגתה לפניי – כי בבדיקה שערכה לא נמצא תיעוד בדבר השיחה המדוברת. הובהר כי כאשר התובע פנה למוקד שירות הלקוחות בחודש מאי 2014, הוא העלה את הטענות בפני הנציגה, וזו בדקה אם ניתן לאתר שיחת ועידה עם "Yes", אך לא מצאה כזו. התובע ביקש להתנתק משירותי הנתבעת, ונציגת השירות – אשר הרגישה שהוא נסער במהלך השיחה – הציעה להעניק לו, לפנים משורת הדין ולצורך שימורו כלקוח, שובר לרכישת פיצה וכן 100 דקות שיחה. כמו כן נשלח לו מכתב התנצלות. עוד טענה הנתבעת כי התובע לא שילם את החשבונות בגין חודשים מרץ ואפריל; וכי הוא חב לנתבעת סך של 435 ש"ח (קרן) – חוב שנמצא בהליכי גבייה. התובע נייד את הקו ואינו מקבל כיום שירותים כלשהם מהנתבעת.

     

  3. לאחר עיון בכתב התביעה ושמיעת טיעוני הצדדים, באתי לכלל מסקנה שדין התביעה להידחות. התובע לא הסביר בכתב התביעה או בעדותו באיזו דרך הנתבעת "גנבה" ממנו כסף; התובע אף לא תמך את כתב התביעה באסמכתאות כלשהן, בסכומים, בתאריכים או בראיות אחרות המצביעות על גבייה שלא כדין. למעשה, עיקר הטענות המופיעות בכתב התביעה מתייחסות לחברת "Yes", אשר אינה צד לתיק. במצב דברים זה, לא ניתן להיעתר לתביעה ואין מנוס מלדחותה.

     

  4. סוף דבר: התביעה נדחית. בנסיבות העניין, לא ראיתי לעשות צו להוצאות.

     

    ניתן להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי בתוך 15 יום מיום קבלת פסק הדין.

     

    המזכירות תשלח לצדדים העתק פסק הדין בדואר רשום עם אישור מסירה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ