אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 42280-10-14 יחיא נ' פלאפון תקשורת בע"מ

ת"ק 42280-10-14 יחיא נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 26/04/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
42280-10-14
20/04/2015
בפני השופט:
הרווי גרובס

- נגד -
תובע:
אברהם יחיא
נתבעת:
פלאפון תקשורת בע"מ
פסק דין
 

 

ביום 13.7.14 נציג הנתבעת פנה אל התובע והציע לו תנאים מפתים על מנת שהתובע ינייד את קו הטלפון שלו לטובת הנתבעת. בשיחה הזאת נציג הנתבעת התחייב בפני התובע שיקבל שירותים הכוללים שיחות וידאו ושיחות רגילות ללא הגבלה, הודעות SMS ושליחת תמונות MMS ללא הגבלה ושלוחה לרכב, כל זאת במחיר מוסכם של 59 ₪ בלבד לחודש.

 

התובע ביקש לקבל את ההצעה הזאת בכתב למייל שלו אך הוסבר לו שרק אחרי שהתובע ינייד את הקו לטובת הנתבעת, הוא יקבל את פרטי ההצעה בכתב. התובע בכל זאת הסכים להצעה.

 

ביום 10.9.14 התובע שם לב שחשבון שלו חויב ב-122.91 ₪. ביום 11.10.14 חויב החשבון שלו בסכום של 85.94 ₪ כאשר חיובים אלו אינם מתיישבים עם ההסכם.

 

התובע פנה בטלפון לנתבעת ביום 13.10.13 על מנת להתלונן על הפרת ההסכם על ידי הנתבעת. בשיחה ראשונה זו טענו נציגי הנתבעת בפני התובע כי אין הסדר תמורת 59 ₪ לחודש שכולל שיחות וידאו ומשלוח תמונות בהודעות. בגין שירותים אלה, הנתבעת גובה סכומים נוספים. התובע ביקש מהנציגה ללכת ולשמוע את הקלטת השיחה בין הצדדים מ-13.7.14 ואכן אחרי בדיקת העניין, חזרו נציגי הנתבעת אל התובע ואישרו שבאותה שיחה הובטח לתובע גם שיחות וידאו וגם שליחת תמונות.

 

לדברי נציג הנתבעת נפלה טעות בתום לב אצל אותו נציג שמכר לו את החבילה אך הם לא יכולים לכבד את ההצעה הזאת מכיוון שאיש המכירות טעה בהצעה.

 

עמדת הנתבעת ,כפי שהיא באה לידי ביטוי בכתב ההגנה, היא שאכן מחמת טעות אנוש של נציג הנתבעת שטיפל בתובע נמסר לו כי התוכנית כוללת הודעות MMS, שיחות וידאו ושלוחה לרכב בתעריף של 59 ₪ לחודש. כפי שנאמר בכתב ההגנה :

"יודגש כי עסקינן בטעות אנוש, בתום לב של נציג חדש ולא חס וחלילה במזיד". כמובן החיובים הנוספים הוחזרו לתובע.

 

על סמך אירועים אלו, התובע עותר לפיצוי של 10,000 ₪. הוא אינו מסתפק בהסבר של הנתבעת שמדובר בטעות ותום לב, אלא בשיטה. כלומר, אנשי המכירות של הנתבעת מפתים לקוחות פוטנציאליים בהצעות מושכות ביותר ואחר כך ההסכם שנחתם בין בעלי הדין אינו משקף את ההצעות האלה. לכן, לא דובר בטעות אנוש אלא במדיניות.

 

במהלך הדיון, נציג הנתבעת ברוב הגינותו הסביר שבדרך כלל גורם חוץ מטפל בפניות לציבור להצטרף לשירות של הנתבעת. יחד עם זאת, ברור שמעשים ומחדלים של אותם נציגים מחייבים את הנתבעת באופן מלא.

 

התובע טרח להקליט שיחה מיום 23.11.14 בין נציגת הנתבעת בשם שולי לבין עצמו כאשר שוב פעם נציגת הנתבעת פונה אליו ומציעה לו אותה חבילה, הפעם תמורת 49.9 ₪ וכך שולי אומרת:

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ