אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> זריהן נ' קופ"ח מאוחדת

זריהן נ' קופ"ח מאוחדת

תאריך פרסום : 26/11/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
41897-06-17
22/11/2017
בפני השופט:
דניאל מרדכי דמביץ

- נגד -
תובעת:
חנה זריהן
נתבעת:
קופת חולים מאוחדת
פסק דין
 

לפניי תביעה כספית על סך 25,000 ₪ אשר יסודה בסירוב טלפוני נטען לקבל את התובעת (המבוטחת אצל הנתבעת) לבדיקה מיידית אצל רופאת משפחה.

 

האירוע הראשוני

  1. ביום 12.4.2017 (יום ד', ט"ז ניסן, א' חול המועד פסח) בשעה 08:05 פנתה התובעת טלפונית אל המרפאה שמפעילה הנתבעת בשכונת גבעת משואה בירושלים בבקשה לתאם ביקור שלה אצל רופאת המשפחה שלה אשר עובדת באותו סניף. הפניה בוצעה נוכח תחושת מחלה של התובעת ולפיכך הציפייה של התובעת היתה להתקבל לבדיקה תוך זמן קצר.

  2. שיחת הטלפון של התובעת עם המרפאה ניתקה.

    לטענת התובעת (סעיף 7 לכתב התביעה), התובעת נענתה "בגסות רוח ובעצבים ובכעס" שאין תור פנוי לרופאה ולבסוף טרקה הפקידה י' את הטלפון.

    הנתבעת טוענת (סעיף 10 לכתב ההגנה) שנאמר לתובעת כי יומנה של הרופאה מלא וכי היא נדרשת להמתין על הקו על מנת שיוכלו לשבץ אותה בין התורים הקבועים. ברם, בשל תקלה טכנית (כך לטענת הנתבעת), השיחה נותקה.

  3. כחצי שעה לאחר השיחה שניתקה, התובעת התייצבה במרפאה.

    לטענת התובעת (סעיפים 8-9 לכתב התביעה), בהגיעה למרפאה נמצאו בה הפקידה י', רופאת המשפחה וחולה אחד. לטענת התובעת היא ניסתה להבין מהפקידה י' מדוע זו טרקה את הטלפון ונענתה כי המחשב (של הפקידה) לא היה פתוח בעת שיחת הטלפון. לטענת התובעת, היא התקבלה לטיפול תוך 5 דקות.

    לטענת הנתבעת (סעיף 14 לכתב ההגנה), התובעת נאלצה להמתין זמן רב לבדיקת הרופאה.

  4. אין מחלוקת כי בסופו של דבר התובעת קיבלה טיפול מרופאת המשפחה ואין טענות של התובעת לגבי איכות הטיפול.

     

    פעולות התובעת וטענותיה בהמשך לאירוע הראשוני (על פי כתב התביעה)

  5. ביום האירוע הראשוני (12.4.2017) הגיעה התובעת אל מרפאת הנתבעת בשכונת קרית היובל בירושלים לשם ניפוק תרופות. בנוסף התובעת ביקשה להגיש תלונה בעקבות האירוע הראשוני. התובעת נתבקשה לרשום בכתב את תלונתה והובטח לה כי זו תועבר למנהלת הסניף - ש'.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ