אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 41171-08-16 בכר רוזנסקי נ' חנות אופטיקנה

ת"ק 41171-08-16 בכר רוזנסקי נ' חנות אופטיקנה

תאריך פרסום : 27/01/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
41171-08-16
22/01/2017
בפני השופטת:
ליעד שגב

- נגד -
תובעת:
אסתר בכר רוזנסקי
נתבעת:
אופטיקנה – האופטיסטור הראשון בע"מ
פסק דין
 

 בפני תביעה על סך של 30,000 ₪ בגין הוצאת לשון הרע, השפלה לעיני הבריות ועוגמת נפש שנגרמו לתובעת עת נחשדה על לא עוול בכפה בגניבת זוג משקפי שמש מחנות הנתבעת.

 

טענות התובעת

לטענת התובעת, בעלת תפקיד בכיר בשירות הציבורי, ביום 3.5.16 ביקרה בחנות הנתבעת בקניון עזריאלי בתל אביב, שם חיפשה דגם של משקפי שמש אותו רכשה בחנות אחרת יום קודם לכן.

לאחר שיצאה מן החנות ובעודה מודדת עגילים, הגיעה אליה עובדת החנות בשם לימור, נושאת תג מנהל, והאשימה אותה בגניבה של משקפים מן החנות.

לאחר דין ודברים, התלוותה התובעת אל גב' לימור אל החנות, שם הכניסה אותה גב' לימור לחדר בדיקת עיניים, ובעוד הדלת פתוחה הריצה בפניה סרטונים של מצלמות החנות אשר אמורים היו להוכיח את מעשה הגניבה, אך לשווא.

לטענת התובעת, היא המשיכה להכחיש נחרצות את החשדות נגדה והעלתה מספר אפשרויות לבירור גרסתה, אך לשווא.

רק בסופו של דבר, הסכימה גב' לימור להתלוות אל התובעת אל מדפי החנות, שם נמצאו המשקפים האבודים, כשהם מונחים שלא במקומם.

לדברי התובעת, גם בשלב זה, לא התנצלה גב' לימור על התנהגותה ואף לא הודתה בטעותה.

התובעת יצאה מן החנות, רכשה את העגילים בהם התעניינה קודם למסכת האירועים המתוארת לעיל, ובעקבות תגובתה של מוכרת העגילים, הובהרה לה מידת החשיפה לה זכתה ההאשמה.

התובעת הגישה תלונה לנתבעת על מהלך העניינים. למחרת התקשרו אליה משירות הלקוחות וביקשו להתנצל "על עוגמת הנפש" ולפצות בזוג משקפי שמש מותג הבית. הפריע לתובעת כי הנתבעת אינה מתנצלת על כי האשימה אותה בגניבה אלא רק על עוגמת הנפש שחוותה.

גם התנצלות (שלטענת התובעת נעשתה בחצי פה) של גב' לימור עצמה לא הועילה, כשהתובעת התרשמה כי ההתנצלות היתה מאולצת "וכל מטרתה לצאת ידי חובה לבקשת הממונים עליה".

 

לטענת התובעת, היא מוכרת להרבה מאוד בעלי עסקים ויזמים מתל אביב והסביבה וכל אדם "עובר ושב בקניון ומחוצה לו, יתכן והיה אצלי או שהינו בעל פוטנציאל להגיע אלי במסגרת עבודתי".

לטענת התובעת, בשל עוגמת הנפש שחוותה, אין היא מסוגלת עוד להשתמש במשקפי השמש אותם קנתה יום קודם לכן, היא נמנעת מלבוא שוב בשערי הקניון, שמא מישהו יזהה אותה ובשל כך נגרמות לה הוצאות כבדות יותר עבור מזון ומשקאות, מה גם שהיא אינה יכולה ליהנות עוד מן הנגישות הנוחה לקניון ולשירותים המוצעים בו.

התובעת הגישה כתב תשובה לכתב ההגנה ובו הוסיפה - בין היתר - טענות בדבר עלויות הסיגריות אותן חזרה לעשן לדבריה לאחר שנים של הפסקה, דבר הגורם לה הוצאות ניכרות ופוגע עוד בבריאותה שהיא לקויה גם כך.

התובעת צירפה לכתב התשובה גם מכתבי הוקרה ותודה כדוגמא לשמה הטוב ולמוניטין אותו רכשה במשך שנים בעבודתה.

 

טענות הנתבעת

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ