אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 40594-11-16 איגוד נ' אלבוסתן יזמות עיסקית בע"מ

ת"ק 40594-11-16 איגוד נ' אלבוסתן יזמות עיסקית בע"מ

תאריך פרסום : 16/05/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות בית שאן
40594-11-16
19/03/2017
בפני הרשם בכיר:
ריאד קודסי

- נגד -
תובע:
אבי איגוד
נתבעת:
אלבוסתן יזמות עיסקית בע"מ
פסק דין

1.לפניי תביעה כספית ע"ס של 14,000 ₪.

התובע טוען בכתב תביעתו כי הוא הזמין מערכת סלון מהנתבעת שלוש, שתיים, אחד, ואחד במחיר של 6,000 ₪ + 600 ₪ הובלה והרכבה.

בין הצדדים סוכם כי הסלון יסופק עד סוף חודש יוני 2016 שבתחילתו נערכה ההזמנה.

2.לטענת התובע, הסלון הגיע לביתו כשהיה מפורק עם פגמים וקרעים רבים והוא לא הסכים לקבלו, וביקש להחזירו לנתבעת ואכן הוחזר לנתבעת, אשר הבטיחה לו, לטענתו כי סלון חדש יסופק לו בתוך שבועיים, אך הפעם הסלון יגיע אליו מורכב ויהיה עליו לדאוג למנוף. התובע הסכים ואכן הזמין מנוף במחיר של 400 ₪. כשהסלון הועלה לבית התובע גילה האחרון כי מדבור בסלון מחודש ולא חדש, כאשר הכורסה של השתיים הייתה עקומה ושבורה מצידה השמאלי.

התובע בלית ברירה, כך לטענתו, קיבל את הסלון לאחר שקיבל הבטחה מהנתבעת להחליף את הידית של כורסת השתיים.

הנתבעת לא קיימה את הבטחתה, חרף פניות התובע דבר שלטענתו גרם לו נזק רב.

התובע דורש את החזרת מחיר הסלון ושכר המנוף, בזבוז זמן, טרחה ועוגמת נפש.

3.הנתבעת טענה בכתב ההגנה כי הסלון מגיע בדרך כלל שהוא מפורק, והיא זו שמרכיבה אותו בבית הלקוח, בגלל שמדובר בסלון גדול וכדי למנוע נזקים תוך כדי הכנסתו דרך דלת הבית או המעלית.

לטענתה, היא פנתה לתובע כדי לתאם עמו מועד להחלפת הידית השבורה על אף שהידית נשברה כשהסלון הורם במנוף.

4.התקיים דיון בפניי והצדדים חזרו על גרסותיהם בעדויות בפני.

לאחר שעיינתי בכתב הטענות, במסכמים שצורפו להם ובדברי הצדדים בפני, אני מקבל את התביעה חלקית בלבד. התובע הסכים לקבל את הסלון השני ולכן אינו רשאי לבקש את ביטול העסקה, מה עוד והסלון נמצא בביתו כשמונה חודשיים. זאת ועוד, התובע אישר בחתימת ידו על תעודת המשלוח מס' 10757 כי יש להחליף את ידית סלון שתיים ואל עמד על ציון טענותיו שכאילו מדבור בסלון מחודש.

אם כן, מה הנזק שנגרם לתובע?

התובע שילם עבור המנוף סך של 400 ₪, כאשר עם ערכית ההזמנה, הוסכם כי הנתבעת היא שתוביל את הסלון עד ביתו של התובע במחיר של 600 ₪ אשר שילם התובע.

לדעתי, היה על הנתבעת להחליף את הידית מידית ולא להמתין לפניות התובע ולהתעלם מהן, שכן עד היום הידית לא הוחלפה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ