אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 40360-07-14 בדיחי נ' קשרי תעופה בע"מ

ת"ק 40360-07-14 בדיחי נ' קשרי תעופה בע"מ

תאריך פרסום : 09/03/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
40360-07-14
01/03/2015
בפני הרשם בכיר:
אדי לכנר

- נגד -
תובע:
חיים בדיחי
נתבע:
קשרי תעופה בע"מ
פסק דין
 

 

פתח דבר

1. מדובר ברכישת חבילת נופש לאיטליה אשר לא הלמה ציפיות התובע כפי שהובטח לו על ידי הנתבעת.

טענות התובע

2. התובע טוען כי רכש חבילת נופש זוגית לאיטליה. התובע טוען כי כחלק מהחבילה הוזמן מלון. התובע טוען כי הנתבעת המליצה רבות על מלון 4 כוכבים בעיירה תיירותית על ההר.

3. התובע טוען כי בפועל קיבל מלון בעיירה נידחת לרבות תנאים אשר אינם הולמים את שהזמין.

4. התובע טוען כי קיבל חדר רגיל עם נוף לפיצריה וכי דברים אותם סיכם עם הנתבעת אינם מופיעים על גבי ההזמנה.

5. התובע טוען כי פנה לחברה ביום שהגיע, ברם לא נענה שכן היה זה יום שבת. בצר להם, עלו לחדר עד ליום המחרת.

6. התובע טוען כי ביום המחרת, משביקשו לקבל את שהובטח להם, הוצע להם חדר בעיירה, לדבריו, היכן שהיה צריך לשהות מלכתחילה, ברם, יהא עליו להוסיף 260 יורו לזוג.

7. התובע טוען כי החליטו להישאר במלון מפאת התוספת היקרה וכי זה מה שהובטח להם מלכתחילה ואין זה מן ההיגיון כי ישלמו דבר מה נוסף על מה שהוזמן מראש.

8. התובע טוען כי מפאת הפיצריה למולם נדלקו מידי ערב שני פנסים גדולים אשר איתם הגיעו שלל יתושים ופרפרים לחדר, לעניין זה ראוי לציין כי לא הייתה רשת בחלון. נוסף לכך, היו שלל בעיות בחדר אשר הוסיפו לאכזבתם זו. חוטי החשמל במקרר היו תלויים הייתה בעיה עם הניאגרה בשירותים וכו.

9. התובע טוען כי אין מדובר בעיר תיירות שכן "היו לכודים בעיירה".

10. התובע טוען כי פנה לנתבעת עם מכתב אודות שהתרחש, ברם, לא זכה לתגובה מטעמה.

11. התובע טוען כי משהואילה הנתבעת להיענות למכתבו טענה כי הלה עושים ככל יכולתם לברר הדברים וכי הדבר עלול להתארך עד ל10 שבועות.

 

טענות הנתבעת

12. הנתבעת טוענת כי יש לדחות התביעה בשל היעדר עילה.

13. הנתבעת טוענת כי מצדה סיפקה לתובע ככל שהתחייבה. התובעת טוענת כי אינה אחראית על המערכות השונות ומתקני המלון השונים. הנתבעת טוענת כי הינה מתווכת בלבד בין הגורמים השונים ותו לא.

14. הנתבעת טוענת כי המלון דנא מדורג ברמת איכות של 4 כוכבים וביצעה ההזמנה לאחר שהיו בידה כל האישורים הנדרשים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ