אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פרץ ואח' נ' גולן טלקום בע"מ

פרץ ואח' נ' גולן טלקום בע"מ

תאריך פרסום : 23/08/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
4034-07-16
20/04/2017
בפני הרשם הבכיר:
נדים מורני

- נגד -
תובעים:
1. אליאור פרץ
2. עינת בשארי פרץ

נתבעת:
גולן טלקום בע"מ ח.פ. 514538040
פסק דין
 

 

 

  1. התובע מס' 1 (להלן: "התובע") הינו עורך דין במקצועו והתובעת מס' 2 (להלן: "התובעת") הינה אשתו .

 

  1. התובעים הגישו תביעה קטנה כנגד הנתבעת ע"ס 10,000 ₪ לפי סעיפים 13א', 31א' לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק").

 

  1. התובעים טענו בתביעתם כי הנתבעת פרסמה הצעה לספק שירותי סלולר של 66 ₪ לחודש עבור 2 קווי טלפון, וכי התובעים נכנסו לסניף הנתבעת בקריון וביקשו לחבר את 2 המכשירים שלהם לרשת הסלולר של הנתבעת במחיר 66 ₪ לחודש ל-2 קווים.

 

            נטען כי לימים, וכעבור 13 חודשים, בבדיקה אקראית של התובעים בתדפיסי כרטיס האשראי שלהם, התברר לתובעים שהנתבעת הקפיצה את התעריף והחלה לגבות מהם מחיר הגבוה ב-300% מזה שהוסכם במועד ההתקשרות, לאמור, במקום 66 ₪ לחודש, הנתבעת גבתה 200 ₪.

 

  1. התובעים טענו גם כי הנתבעת מעולם לא שלחה להם קבלה ו/או חשבונית מס על התשלום בכרטיס האשראי, וכי מעולם הנתבעת לא שלחה להם הודעה מוקדמת או הודעת SMS לפיה היא מתכוונת לשנות את התעריף כמתחייב מהוראת סעיף 13א'(ב) לחוק.

 

  1. נטען כי בתאריך 13/6/16 התובע פנה לנתבעת בשמו ובשם אשתו במכתב התראה לפני תביעה וביקש מהנתבעת הסבר לחיוב החריג בחשבונו.

            בתאריך 30/6/16 הנתבעת השיבה לאותו מכתב והסבירה כי המחיר שהוצע להם בחודש מאי 2015 (66 ₪ לחודש לשני הקווים) הוצע לתקופה קצובה של 12 חודשים וכי החבילה התעדכנה באופן אוטומטי למחיר של 99 ₪ לכל קו.

 

  1. התובעים טענו בתביעתם כי הנתבעת לא ביצעה פעולה אקטיבית של משלוח הודעה על סיום "המבצע" בדואר ו/או ב-SMS, אלא יוצאת ידי חובה בכתיבה של הודעה נסתרת במקום נעלם ולא ידוע באיזה חשבונית המוצפנת באתר האינטרנט שלה שהגישה אליה מוגבלת לבעלי שם משתמש וסיסמא שאינם ידועים לתובעים.

 

  1. הנתבעת טענה בכתב ההגנה שהתובעים התקשרו עמה בחבילת מבצע במסגרתו נהנו משירותי תקשורת שמעניקה הנתבעת בעלות חודשית של 37 ₪ בלבד עבור הקו הראשון ועלות חודשית בסך 29 ₪ בלבד עבור הקו השני. כבר בעת ההרשמה אצל המשווקת (חנות באג בקריון) נמסר לתובעים כי תוקף ההטבה הינו ל-12 חודשים וכי בסיומם תחויב כל חבילה במחירה הרגיל, קרי, בעלות של 99 ₪ לחודש.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ