אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 40156-02-14 מנצל נ' יניר מערכות בע"מ

ת"ק 40156-02-14 מנצל נ' יניר מערכות בע"מ

תאריך פרסום : 18/09/2014 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
40156-02-14
08/09/2014
בפני השופט:
יואב פרידמן

- נגד -
תובע:
אייל מנצל
נתבעת:
יניר מערכות בע"מ
פסק דין
 

 

1.תביעה כספית על סך 32,100 ש"ח. ההנמקה תהא תמציתית כאמור בסעיף 15 לתקנות שיפוט בתביעות קטנות (סדרי דין).

 

2.התובע הוא בעל עסק למחשבים והנתבעת היא יבואנית וספקית ציוד מחשב.

 

3.התובע רכש מן הנתבעת בין השנים 2010 – 2012 מסכים של פוגי' קום. נרכשו מסכים שונים ולגבי חלק מהם (צורפו חשבוניות) נרכש גם שירות של איסוף מבית הלקוח והחזרה לבית הלקוח במקרה של תקלה, לתקופת האחריות. על כל חשבונית מצויין האם במסך שבו מדובר יש הרחבה כזו.

 

4.לא לגבי המסכים כולם ניתנה הרחבה כזו כעולה מעיון בחשבוניות. עם זאת, התביעה נוגעת לשני מסכים, ולמרות שהתובע לא השכיל לקשור מבחינת אסמכתא מסך ספציפי למסכים להם ניתנה אותה הרחבה, הרי שגישת נציג הנתבעת בדיון היתה הוגנת. הוא ציין כי הוא נכון לקבל אף מבלי בדיקה, כי לגבי אותם שני מסכים אכן ניתנה הרחבה כזו. לפיכך יצא בית המשפט לצורך הדיון מהנחה שאכן ניתנה אותה הרחבה לגבי שני המסכים בהם עסקינן.

 

5.כאמור, שניים מבין המסכים שנרכשו, התקלקלו בתקופת האחריות.

 

6.התובע מפרט שכאשר התקלקל המסך הראשון ולא הועילו תלונות הלקוח מהלך מספר חודשים, נאלץ הוא (על מנת שלא לאבד אמינות מול הלקוח) ליסוע עד משרדי הלקוח מעתלית לעמק חפר, לאחר מכן נסע עם המסך לנקודת איסוף של חברה שסיפקה שירותי תיקון לנתבעת בחיפה; ולאחר שתוקן המסך נסע מעתלית לחיפה לאסוף אותו, ולהשיבו ללקוח בעמק חפר.

 

7.כאשר המסך השני התקלקל עבר שוב התובע חוויה דומה, כאשר ניסה לברר במישרין מול הנתבעת מה קורה, ומנהל שירות ביקש ממנו את עותק החשבונית ממנה יעלה שמדובר במסך הכולל אחריות באתר הלקוח. לאחר ששלח פקס מתאים נמסר לו מהנתבעת שהיא תיצור קשר עם הלקוח לתיאום איסוף. בחלוף שבוע התקשר הלקוח ומסר שדבר לא אירע. שוב ביצע התובע אותה נסיעה מעתלית לעמק חפר, אסף המסך התקול והוביל אותו לאתר השירות בחיפה. התיקון התארך משך חודשים והתובע נאלץ לכן לקחת מסך מתחנה פעילה במשרדו, ולהעבירו ללקוח כמסך זמני. לבסוף, כאשר תוקן המסך, שוב נסע התובע מעתלית לחיפה, אסף המסך המתוקן והשיבו ללקוח.

 

8.מדובר אפוא על שני ימים שבהם נסע התובע בגין המסך הראשון, ושלושה ימים בגין המסך השני. עם זאת, ברור שלא מדובר על ימים שלמים אותם בילה התובע בנסיעות, אלא זמן חלקי מיום עבודתו אותו הקדיש לנסיעה.

 

9.נציג הנתבעת הודה בדיון וגם כאן היתה גישתו ראויה, שאם היתה תקלה היא היתה נקודתית וזה לא בסדר, כאשר המשמעות היא שהיה על הנתבעת לשפר השירות והוא מוכן להכות על חטא בלי לבדוק הנתונים. ואכן, לא נסתרה גרסת התובע ביחס להתרחשות, ולמותר לציין שההתנהלות אינה תקינה וגרמה לו לטרטור ממשי.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ