אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 39037-11-13 נפתלי ואח' נ' גלובוס טורס ואח'

ת"ק 39037-11-13 נפתלי ואח' נ' גלובוס טורס ואח'

תאריך פרסום : 21/06/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נצרת
39037-11-13
22/08/2014
בפני הרשם הבכיר:
ריאד קודסי

- נגד -
התובעים:
1. אגנטה נפתלי
2. מרים גנוסר

הנתבעת:
גלובוס תיירות וטיולים מאורגנים
פסק דין
 

 

  1. לפניי תביעה קטנה בסכום של 4,870 ש"ח לתשלום בגין נזקים, לכאורה, שנגרמו לתובעים במהלך חופשה שהזמינו דרך הנתבעת, סוכנת נסיעות.

    על פי האמור בכתב התביעה, בחודש 09/2013 הזמינו התובעים מהנתבעת חבילת נופש לפראג הכוללת טיסות ולינה בבית מלון "Fornuta Rhea " (להלן: "בית המלון המוזמן") למשך 3 לילות, אלא שעם הגעתם התברר להם כי בית המלון מרוחק ממרכז העיר, כ- 30 דקות ממנו ולא 10 דקות כפי שהובטח להם. כן, מלינים התובעים על מצבו של בית המלון אשר היה, לדבריהם, מוזנח ומלוכלך.

    על פי גרסת התובעים, פנייתם אל הנתבעת לא הועילה ולכן הם נאלצו, על דעת עצמם, לעזוב את בית המלון המוזמן וללון בבית מלון אחר על חשבונם (להלן: "בית המלון החלופי").

     

  2. הנתבעת טענה בכתב ההגנה, כי אין לה כל אחריות על נותני השירות וביחס לטיב השירות שמסופק ללקוחותיה שעה שהיא משמשת כאמצעי לתיאום ההזמנה בין הלקוח, המזמין, לבין נותן השירות, זאת באמצעות מידע ממוחשב אשר נמסר לידיה. במקרה זה טוענת הנתבעת, כי הזמנת החופשה של התובעים בוצעה דרך חברת "נתור" ישראייר תעופה ותיירות בע"מ אשר לה הסכם עם ספק התיירות בפראג דרכו הוזמן בית המלון.

     

    לגופו של עניין, טוענת הנתבעת כי בטרם הוזמן בית המלון, הוסבר לתובעים כי הינו ברמה של 3 כוכבים וכי הוא ממקום במרחק של כ- 15-20 דקות נסיעה בחשמלית ממרכז העיר. במעמד ההזמנה, כך טוענת הנתבעת, ניתנה לתובעים האפשרות לבחור בין מספר בתי מלון השוכנים באזור אלא שלבסוף הוזמן בית המלון הנ"ל אשר ענה על כל דרישותיהם, זאת אף לאחר שתובעת מס' 2 אישרה, כי היא בדקה את כל המידע אודותיו וכי הוא נמצא מתאים לצרכיה.

     

    עוד מוסיפה הנתבעת וטוענת, כי בניגוד לגרסת התובעים, מרגע שקיבלה את פנייתם ביחס לאיכות בית המלון המוזמן, ניסתה ככל שיכלה לסייע להם, זאת עשתה, לדבריה, גם לאחר ששבו ארצה עת קיבלו את תלונתם אשר הועברה אל חברת "נתור".

     

    אשר לסכום הנזק הנתבע, טוענת הנתבעת כי הינם מוגזמים ומופרזים, שעה שעלות בית המלון מסתכמת בסך של 120 אירו בלבד. מכל מקום, טוענת הנתבעת כי מבירור שערכה מול חברת "נטור" הלה השיבה ליד התובעים סכום זה.

     

  3. בד בבד עם הגשת כתב ההגנה הגישה הנתבעת הודעה לצד שלישי אל "נתור ישראייר תעופה ותיירות בע"מ" (להלן: "צד ג'") בה היא טוענת, כי מכוח היותה ספקית השירות היא אחראית על מתן וטיב השירות, לפיכך יהא עליה לשפותה בגין כל סכום בו תחויב.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ