אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 38478-03-15 לינזן נ' וקטוב

ת"ק 38478-03-15 לינזן נ' וקטוב

תאריך פרסום : 07/09/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
38478-03-15
31/08/2015
בפני השופטת:
סיגל רסלר-זכאי

- נגד -
תובעת:
סיגל לינזן
נתבע:
זוהר וקטוב
פסק דין
 

 

לפני תביעה לפיצוי כספי על סך 4,802 ₪.

 

  1. בהתאם לנטען, ביום 11.08.2014 פנתה התובעת לנתבע, לאחר שאתרה את שמו באינטרנט, כדי שיתקן את המקרר שלה. לטענתה, הנתבע הציע לה תיקון זול בעלות של 450 ₪ "שיכול להחזיק שנה או שנתיים" או תיקון רציני יותר לתקופה ארוכה יותר בעלות של 950 ₪.

     

    לטענת התובעת, מכיוון שהמקרר שהיה ברשותה היה די חדש (נרכש שלוש שנים לפני כן) החליטה לבצע את התיקון היקר יותר. לדבריה, הנתבע פירק את מכסה המקרר ושבר את הבידוד ובסופו של דבר התיקון לא צלח. לטענתה, בחלוף שבועיים הפסיק המקרר לפעול ולכן היא פנתה בשנית אל הנתבע, ופעם נוספת כשבועיים לאחר מכן. לטענתה, גם לאחר התיקון השלישי פעל המקרר ימים ספורים בלבד.

     

  2. בהתאם לנטען, משלא תוקן המקרר, פנתה התובעת לטכנאי אחר אשר הבהיר לה כי כל החלקים במקרר הינם מקוריים, לא הוחלף דבר. עוד, לטענת אותו טכנאי יש להחליף את הטרמוסטט במקרר, אולם מכיוון שהבידוד נשבר לא ניתן לבצע את התיקון ולכן עליה להחליף את המקרר.

     

  3. לטענת התובעת בסופו של דבר נאלצה לקנות מקרר חדש בעלות של 2,870 ₪. בנסיבות אלה, היא מבקשת כי תושב לה עלות התיקון בסך 950 ₪, שכר בטלה בסך 50 ₪ בגין ימי הביקור של הנתבע לשם תיקון המקרר וכן עלות המקרר החדש, ובסך הכל סך של 4,802 ₪.

     

  4. הנתבע הכחיש את המיוחס לו בכתב התביעה. לטעננו, הגיע לביתה של התובעת לשם תיקון המקרר בעקבות קצר, בדק את המקרר ונוכח לגלות כי יש להחליף מספר חלקים. לדבריו, התובעת התייעצה עמו האם תיקון המקרר הינו כדאי או שעדיף להחליפו. הנתבע מודה כי הציע לתובעת תיקון זול ותיקון יקר ובסופו של דבר היא בחרה בתיקון היקר. הנתבע טוען כי הבהיר לתובעת כי התיקון תלוי במצבו של המנוע ותקינותו ואם התיקון לא יצלח יוחזר לה 50% מערך חלקי החילוף שנדרשה לשלם.

     

  5. הנתבע הודה כי התובעת פנתה אליו כשבועיים לאחר התיקון הראשון בטענה שהמקרר אינו תקין וכי הגיע לביתה והבחין בכך שסובבה את הטרמוסטט לאפס ובנסיבות אלו, לדבריו, לא עבד המקרר. לטענת הנתבע, כבר במועד זה ציינה באוזניו התובעת כי ברצונה להחליף את המקרר במקרר חדיש ויפה יותר. לטענת הנתבע, התקשר אל התובעת ימים ספורים לאחר התיקון השני ולדבריו התובעת הודיעה לו שהמקרר תקין. הנתבע הודה כי התובעת פנתה אליו בשלישית, לאחר שעברה לדירתה החדשה וטענה כי המקרר שוב אינו פועל. לטענתו, שוב הבחין בכך שהטרמוסטט הועבר לאפס ולכן המקרר לא עבד ותיקן זאת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ