אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 37480-01-16 אפלדורף ואח' נ' הרוח הגלילית תיירות ונופש בע"מ

ת"ק 37480-01-16 אפלדורף ואח' נ' הרוח הגלילית תיירות ונופש בע"מ

תאריך פרסום : 23/11/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חדרה
37480-01-16
19/11/2016
בפני השופטת:
רקפת סגל מוהר

- נגד -
תובעים:
1. תומר אפלדורף
2. מיכל לסר אפלדורף
3. דרור אפלדורף
4. חופית אפלדורף
5. דוד אפלדורף
6. מור ויסבוך
7. מרדכי אפלדורף
8. רחל אפלדורף

נתבעת:
הרוח הגלילית תיירות ונופש בע"מ
פסק דין
 

 

רקע

בתאריכים 12.11.15-14.11.15 התארחו התובעים שהינם בני משפחה אחת, באחת מוילות הארוח של הנתבעת במושב גורן שבגליל המערבי.

בעתירתם לחיוב הנתבעת בהשבה ובתשלום פיצוי בסך כולל של 13,400 ₪, טוענים התובעים כי הנתבעת הפרה את התחייבותה לארחם ב"וילה היוקרתית" שהוזמנה על ידם בכך ששיכנה אותם בוילה שלא עמדה בסטנדרטים של נקיון או תחזוקה ראויים.

הנתבעת כופרת בטענות התובעים וטוענת כי על אף שאלה יכולים היו לעזוב את הוילה, הם לא עשו כן ובחרו מרצונם להישאר בה ולהנות ממתקניה השונים.

 

טענות התובעים

התובעים טוענים כי עם הגעתם אל הוילה הם גילו כי היא "מטונפת" - המצעים היו מלוכלכים בשערות, קליפות פיצוחים וניירות, בדלי סיגריות נמצאו ב"מנגל", המרצפות היו מלוכלכות והכסאות רטובים, חלק מכבלי החשמל היו חשופים, שולחן הסנוקר היה עקום ושבור, בשלטים לא נמצאו סוללות וחלק מנורות החשמל היו שרופות. לדבריהם, על אף שכבר באותו שלב הם שקלו את האפשרות לעזוב את המקום, החליטו התובעים שלא לעשות כן משום ההוצאות הגבוהות שהם הוציאו לקראת ארוע יום הולדת ה- 60 של תובעים 7 ו-8 (הורי התובעים 1,3 ו-5) שאותו התכוונו לחגוג במקום ומתוך ציפייה כי נציגי הנתבעת יטפלו בכל הליקויים שנמצאו בו. דא עקא שלגרסתם, מנהל האתר – מר מורן לקיח אשר ייצג את הנתבעת גם בדיון שהתקיים בפני (להלן: "מורן"), סיפק להם מענים חלקיים ושטחיים עד מאוד, כך שבסופו של דבר חלקם נאלצו ללכת לישון ללא מקלחת בשל המים ה"קפואים" שהיו בה, פעולת המזגן בסלון הוילה הושבתה לאחר שהחשמלאי שהגיע אל המקום רק למחרת היום לא הצליח לתקן את התקלה שהיתה בו וריח רע שנבע מזרימת מי ביוב מתחת למרפסת הוילה, "ליווה" את משך זמן שהייתם בה מרגע הגעתם ועד עזיבתם (ר' בתצלום ת/1).

 

לתמיכת טענות אלה צרפו התובעים לכתב תביעתם צילומים של אתר הנתבעת באינטרנט, העתקי חשבוניות המס-קבלה בגין תשלומי המקדמה בסך 2,200 ₪ ו- 4,600 ₪ ששולמו על ידם לנתבעת, העתק הודעת טקסט שנשלחה למורן בדבר העדר מים חמים במקלחת הוילה, תכתובות בין תובע 5 למשרד לאיכות הסביבה ודוגמאות לתלונות של לקוחות נוספים כנגד הנתבעת.

 

בעדותו בבית המשפט חזר תובע 1 בפני על הטענות הנ"ל וסיפר: "נתחיל מזה שהמצעים היו מלוכלכים, השטיחים והספות היו מלוכלכים. יש שולחן סנוקר שבור, הדשא של הסנוקר חצי קרוע מה שלא מאפשר שימוש בו, בחוץ יש מצד אחד מנגל ואורות ודק שאמור להיות יפה אז חצי מהנורות לא עבדו, הדק היה מלוכלך. בצד השני אמורה להיות מרפסת שמשקיפה לנוף היפה ושם היה פתח של ביוב שהביוב זרם ממנו ועשה מפגע ריח ולא יכולנו לפתוח את המרפסת הזאת והשארנו את הדלת והחלון סגורים בגלל הריח....בהמשך התחלנו לצפות קצרים בחשמל, זה חודש נובמבר, ילדים בני שלוש נבהלים, צעקות, דיברנו עם מורן שהזמין חשמלאי. אחר כך השביתו את המזגן בצהרים יום שישי שאחר כך. בלילה אחרי שסיימנו לעשות על האש ורצינו ללכת לישון פתאום מגלים שהמים קרים ואי אפשר לעשות מקלחת, המים קפואים, זה היה בשעות שהקבלה לא היתה פתוחה, שלחנו מסרון למורן. רק ביום המחרת, היינו צריכים לפנות עוד כמה פעמים ורק בשעה 12 הוא הביא משהו והבינו שזו תקלה פשוטה. פשוט היה מבער שלא עבד.....אני כבר לא מדבר שלא היו סוללות בשלטים והיינו צריכים לאלתר מפה לשם והמקלחות לא היו הכי נקיות אז ניקינו בעצמנו. מזגן שהיה אמור לחמם וילה שהיא קפואה, מפגע ריח לא נעים בכלל ומקלחות שבלילה אחד לא השתמשנו במקלחת. את המצעים החליפו לנו רק אחרי שביקשנו. היו עליהם כתמי דם, שערות ודברים דוחים. המטרה שלנו היתה להגיע ולהפיק את המיטב...".

תובעת 3 טענה כי כל נסיונותיה להשיג את מורן שהבטיח להם פיצוי, לא נשאו פרי ואילו תובע 7

תובע 7 הוסיף באמרו: "רצינו לתלות את הבגדים על קולבים, המדפים היו ללא קולבים, היינו צריכים ללכת לקבלה ולבקש שיסדרו. ביום שבת, הייתה שם סאונה, ורצינו מגבות ואמרו לנו שהמגבות בכביסה".

 

 

 

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ