אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> נמני נ' פלאפון תקשורת בע"מ

נמני נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 28/06/2018 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
37412-09-17
09/03/2018
בפני השופט בדימוס:
הרווי גרובס

- נגד -
תובעת:
שירן נימני
נתבעת:
פלאפון תקשורת בע"מ
פסק דין
 

 

1.בפניי תביעה לפיצוי כספי בגין שירות קלוקל של הנתבעת שניתן בעבור תיקון שני מכשירי פלאפון של התובעת ביום 1.6.17.

 

לטענת התובעת, היא ניגשה לחנות הנתבעת על מנת לתקן את שני מכשירי הפלאפון שברשותה. כעבור מספר ימים התובעת התקשרה למוקד החברה כדי לבדוק את מצב המכשירים, נמסר לה במענה הקולי הממוחשב של הנתבעת כי התיקון בוצע בשני המכשירים. לאחר מכן, ניגשה התובעת לחנות הנתבעת על מנת לקחתם ולהפתעתה נמסר לה כי מכשיר אחד לא ניתן לתיקון ואילו השני עדיין בתיקון.

 

כך מסרה התובעת לבית המשפט:

"אחרי מס' ימים התקשרתי לוודא מה קורה, יש גי'נגל שמודיע ששי המכשירים מתוקנים ושאגש למרכז שירות. שהגעתי נמסר לי שאחד הוא טוטאל לוס ולא ניתן לתיקן והוא הוחזר לי והשני אמרו שעוד מטפלים בזה. הם לא טיפלו בזה." (ע"מ 1 לפרוטוקול, שורות 11-13)

 

2.כעבור חמישה ימים, ניגשה התובעת בשנית לחנות הנתבעת על מנת לקחת את המכשיר הנוסף, אולם נאמר לה כי המכשיר עדיין נמצא בתיקון וכי לא ניתן לדעת מתי התיקון יסתיים. לאחר פנייתה למוקד שירות הלקוחות הטלפוני, נאמר לתובעת שהמכשיר עבר לתיקון חירום שזמן הטיפול המשוער הוא כ-30 ימים. הוסבר לתובעת שהתיקון מתעכב משום שישנו חוסר בחלקי החילוף.

 

 

התובעת טענה בפני בית המשפט:

"שפניתי פתאום הם אמרו לי מה פתאום עוד 30 יום זה יתוקן לי, אמרתי להם שהם התחייבו שתוך 14 יום זה יתוקן, המכשיר השני תוקן לאחר זמן." (ע"מ 1 שורות 18-19)

על סמך האישור, התובעת עותרת לפיצוי בסך 6,000 ₪.

 

3.לטענת הנתבעת, לעניין העיכוב בקבלת המכשיר חזרה, לעיתים ישנו מחסור בחלפים במלאי הקיים של מכשיר מדגם זה והתיקון מתארך מעל לזמן המשוער בשל ניסיון לתקן את המכשיר בצורה יסודית ומקצועית ועל מנת לאתר חלפים מתאימים, נסיבות שאינן תלויות בה. הנתבעת מדגישה כי העניקה לתובעת שירות מלא וכן עדכנה את התובעת בדבר העיכוב בתיקון מכשירה.

 

וכך מסר מר סטרולוביץ, נציג הנתבעת, לבית המשפט:

"אין לנו בכל זמן נתון את כל החלפים ולוקח זמן עד שמקבלים את הכול. הייתה לנו בעיה עם הסוללה הפנימית, היינו צריכים זמן." (ע"מ 1 לפרוטוקול, שורות 29-30).

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ