אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> מרציאנו נ' מלונות פתאל בע"מ

מרציאנו נ' מלונות פתאל בע"מ

תאריך פרסום : 28/06/2018 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות פתח תקווה
36597-12-17
11/02/2018
בפני השופטת הבכירה:
ניצה מימון שעשוע

- נגד -
תובע:
אהרון מרציאנו
נתבעת:
מלונות פתאל בע"מ
פסק דין
 

 

 

בפני תביעה קטנה שעניינה טענות התובע הנוגעות לחופשה משפחתית שבילה באוגוסט 2015 במלון לאונרדו קלאב טבריה של הנתבעת (להלן: המלון).

 

הנתבעת מכחישה את הטענות ו/או טוענת כי אין בליקויים זמניים ושוליים שציין התובע כדי להקנות לו עילת תביעה.

 

להלן אדון בטענות כסדרן.

 

גודל החדרים: התובע טוען כי בפרסומי הנתבעת הוצג המלון ככולל מספר סוגי חדרים, והוא הזמין בהתאם לצרכי משפחתו חדר מסוג סופריור ל-3 מבוגרים, וחדר מסוג קומפורט לשני מבוגרים ושני ילדים. לטענתו, הוברר לו כי בפועל מדובר בחדרים באותו גודל, וכי לא היו מרווחים כפי שנראה בתצלומי הפרסומת.

 

הנתבעת מאשרת כי מדובר בחדרים באותו גודל שההבדל והסיווג ביניהם הוא שהחדר מסוג סופריור הינו חדר משופץ. הנתבעת טוענת כי שני סוגי החדרים מתאימים לארח שלושה מבוגרים או שני מבוגרים ושני ילדים. טענה זו לא נסתרה.

 

הבטחה לחדרים עם נוף לכנרת ודלת מקשרת : אין בהזמנה שהוציאה הנתבעת כל אזכור להתחייבות לחדרים עם נוף, שיש להם תמחור שונה, והעובדה כי התובע שוחח טלפונית עם נציגות המלון והובטח לו כי במידת האפשר יקבל חדרים עם נוף לכנרת, אינה יוצרת התחייבות לכך. הבקשה לדלת מקשרת בין החדרים נענתה.

 

ליקויים שונים בחדרים: התובע טוען כי "הארון צבוע ונתקע", "אמבטיה ללא מתלה מאחורי הדלת" – אין מדובר בליקויים המקנים זכות לפיצוי כספי אלא בזוטי דברים. חוסר מגבות נקיות בחדר – התובע עצמו מאשר כי כשקבל על כך הועלו לחדר מגבות נקיות.

 

צפיפות בחדר האוכל וקושי למצוא שולחן ל-7 אנשים: מדובר בעונת חופשת הקיץ בה המלון היה בתפוסה מלאה, ועל כן לא בכל עת שהתובע ומשפחתו הגיעו לחדר האוכל היה מקום לכולם באותו רגע לאותו שולחן, והם נאלצו להמתין. צפיפות בחדר האוכל היא תוצאה בלתי נמנעת של התפוסה המלאה, כאשר התובע היה יכול לבקש לשמור עבור משפחתו מקומות בשולחן אחד לשעה מסויימת, ולא הוכח כי בקשה כזו סורבה על ידי צוות המלון.

 

כנ"ל לגבי הצפיפות בבריכה, ולגבי העומס בלובי בעת ההופעות.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ