אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 36165-11-13

ת"ק 36165-11-13

תאריך פרסום : 20/07/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ראשון לציון
36165-11-13
15/07/2015
בפני הרשמת:
דליה אסטרייכר

- נגד -
תובעים:
1. אתי אביב
2. נתנאל חזן

נתבעים:
1. גרציה גליליאן
2. פרדי תעשיות רהיטים בע"מ

פסק דין

מונחת בפני תביעה בגין "עוגמת נפש" שנגרמה לתובעים, לטענתם, בעקבות פניות חוזרות ונשנות אל הנתבעות לתקן ליקויים שונים שהיו קיימים בפרטי ריהוט שארכשו מהנתבעות. הנתבעת 1 היא בעלת החנות ממנה נרכשו פרטי הריהוט והנתבעת 2 נותנת שירות התיקונים בעבור הנתבעת 1.

לטענת התובעים הם רכשו רהיטים אצל הנתבעת 1, רהיטים שהצריכו תיקון ולא תוקנו.

ביום 4.1.15 התקיים דיון בתיק ובו הגיעו הצדדים להסדר דיוני לפיו הנתבעים ישלחו מומחה מטעמם לצורך התיקון וכן יבצעו את התיקון על פי הנחיות המומחה מטעמן. עוד הוסכם, "לאחר התיקון יעדכנו התובעים את בית המשפט באשרל שביעות רצונם והמשך ניהול התיק" (פרוטוקול מיום 7.1.2015 עמו' 7), וזאת, על מנת לוודא כי אכן יבוצעו התיקונים לשביעות רצונם של התובעים.

בהתאם להסכמת הצדדים בפרוטוקול, הנתבעות עמדו במטלות שנטלו על עצמם לצורך תיקון הרהיטים. התובעים אישרו כי הרהיטים תוקנו לשביעות רצונם ואף אישרו בכתב כי הרהיטים הם במצב מעולה. אלא, שהם עמדו על פסיקת פיצויים בגין עוגמת נפש ועל כן דרשו את המשך ברורו של תיק זה.

במסגרת הדיון הנוסף שהתקיים בפני (לאחר תיקון הרהיטים) טען התובע כי זכאי הוא לפיצוי בגין עגמת נפש בגין הפעמים הרבות בהן לא צלח התיאום עם הנתבעות לתקן את הריהוט והזמן הרב שבוזבז לו לטענתו במתנה לנתבעות שיבואו ויתקנו. אין בידי לקבל את טענות התובעים. בהתאם להסדר הדיוני עולה כי במידה והתיקון יבוצע כהלכה ימוצו בכך כל טענות התובעים כנגד הנתבעים וממילא נהיר היה לצדדים ולרבות לבית המשפט כי "המשך" יהיה לתיק רק אם התיקונים לא יבוצעו או לא יבוצעו כהלכה כאשר מטרת שמירה על ההליך "פתוח" היה לוודא כי התיקונים אכן מבוצעים. לצורך כך אף נקבעה בזמנו תזכורת פנימית.

משעמדו הנתבעים בהתחייבויותיהם על פי ההסדר הדיוני ותיקנו את הרהיטים בצורה מעולה, אין מקום לפסוק דבר נוסף בגין "עוגמת נפש". יצויין בהקשר זה כי נצגית הנתבעת 2 הציגה במסגרת הדיון פניות באמצעות הודעות SMS לתובעים לפיהן היא מבקשת לקבוע עם התובעים מועד לתיקון הליקויים אולם אלו לא נענו לה או סירבו לבקשתה. לטענת התובע הפניות אלו לא נתקבלו אצלו. לא מצאתי כי יש להעדיף את גרסתו של התובע בעניין זה אל מול גרסתה של הנתבעת 2, אשר נתמכו כאמור בהעתק ההודעות.

יצויין כי הנתבעת 1, על שקיבלה זימון כדין לדיון לא טרחה להתייצבה ועל כן החלטתי לדון בהעדרה. יחד עם זאת, הואיל ונותנת השירות היתה הנתבעת 2 וממילא לא מצאתי לחייבה, הרי שאיני מוצאת לחייב את הנתבעת 1.

אשר על כן, אני דוחה את התביעה. בנסיבות הענין אין צו להוצאות.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ