אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 34838-05-14 לב ארי ואח' נ' נתניה

ת"ק 34838-05-14 לב ארי ואח' נ' נתניה

תאריך פרסום : 24/11/2014 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
34838-05-14
18/11/2014
בפני השופט:
הרווי גרובס

- נגד -
תובעים:
1. דליה לב ארי
2. גד לב ארי

נתבעים:
אשתטורס נתניה
פסק דין
 

 

התובעים עותרים לפיצוי כספי בסך 5000 ₪ בטענה שרכשו חבילת נופש מהנתבעת שכללה 7 לילות במלון בבוקרסט וטיסות הלוך ושוב עם אל על. התובעים שילמו 1700 דולר עבור החבילה ויצאו מתל אביב ביום 27.4.14 ועל פי הכרטיסים שהופק להם זמן ממושך לפי החופש, היו אמורים לחזור בשעה 01.25 בבוקר של 4.4.14.

 

התובעים טוענים שלא הסתכלו על הכרטיסים כלל והסתמכו על כך שהזמינו 7 לילות במלון ולפי חישובים היו צריכים לחזור ביום 4.5.14 ולא בלילה בין 3.5.14 ל-4.5.14 . משום כך לא התייצבו לטיסה ונאלצו להזמין 2 כרטיסים חזרה מבוקרסט תמורת 468$ כל אחד. מעבר להוצאה זו התובעים ניהלו שיחה ממושכת בטלפון עם אל על לצורך ההזמנה בעלות של 1,200 ₪.

 

יש לציין כי אף אם בית המשפט היה מקבל את עמדת התובעים ההפסד שלהם מסתכם בפחות מ1000 $ וכלל לא מגיע ל-5000 ₪.

 

לאחר ששמעתי את טענות הצדדים החלטתי לדחות את התביעה ולהלן הנימוקים לכך:

 

1.הן בגוף הכרטיסים והן באישור ההזמנה שעליו חתמו התובעים (נספח א' לכתב ההגנה) שעת הטיסה רשומה בצורה ברורה.

2.חובתו של כל נוסע לבדוק את הכרטיסים ולהתייצב בזמן לטיסה. התובעים הגדירו את עצמם כנוסעים מנוסים, ואין לקבל את גרסתם שספרו את הלילות במלון ועל כך הסתמכו לצורך התייצבותם בשדה התעופה.

דובר בטעות של התובעים בלבד ואין להם להלין אלא על עצמם.

3.מכלל הראיות למדנו כי גם בעת רכישת הכרטיסים נציג הנתבעת הפנתה את תשומת ליבם של התובעים שדובר בטיסת לילה בין 3 לחודש ל-4 לחודש מאי. התובעים לא התנגדו לכך.

4.באשר לכך שלא נהנו מ-7 לילות שלמות במלון משום שדובר בטיסת לילה נציגת הנתבעת הסבירה שאכן שילמו עבור לילה וזאת על מנת לאפשר לתובעים ליהנות משימוש בחדר עד יציאתם לשדה.

 

הוצע לתובעים החזר של עלות הלילה השביעי אך הם סירבו.

 

5.מסקנתי מכלל הראיות היא שהתובעים ,עקב חוסר תשומת לב ,פשוט טעו בכך שלא בדקו את הכרטיסים (דבר שקורה לפעמים )אך התובעים בתביעה זו ,במקום לקבל את הדין ולספוג את ההפסד ניסו לגלגל את אשמה על הנתבעת ולהחזיר לכיסם את כל ההוצאות של הטיול בטענה לא מבוססת כלל.

התביעה נגועה בחוסר תום לב.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ