אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 34094-01-16 כאתב נ' סלקום ישראל בע"מ

ת"ק 34094-01-16 כאתב נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום : 27/07/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
34094-01-16
20/07/2016
בפני הרשמת הבכירה :
ליאת דהן חיון

- נגד -
תובע:
יוסף כאתב
נתבעת:
סלקום ישראל בע"מ
פסק דין
 

 

לפניי תובענה כספית ע"ס 8,500 ₪ במסגרתה עותר התובע לחייב את הנתבעת לפצותו בגין סירובה לתקן את מכשירו בכפוף לחבילת תיקונים אותה רכש, וכן בגין נזקים אשר לכאורה נגרמו לו כתוצאה מכך.

 

להלן בקליפת האגוז טענות הצדדים.

 

לטענת התובע, לצד רכישת מכשיר פלאפון , בגינו שילם סך של 5,000 ₪, רכש שירות תיקונים בעלות של 227 ₪ לחודש למשך 3 שנים. לאחר שכבר שילם 31 מהתשלומים הנ"ל, התקלקל מכשירו , ומשכך פנה לתקנו אצל הנתבעת. לאחר שנשלח המכשיר לבדיקה במעבדת הנתבעת שם היה כמספר ימים סירבה האחרונה לתקנו בטענה כי המכשיר נפתח על ידי צד ג'.

מיותר לציין כי התובע הכחיש טענה זו , וטען כי התקלה הייתה "נעילת המכשיר" בלבד ואשר על כן סבור כי דין התביעה להתקבל ועל הנתבעת לפצותו בגין עלות שירות התיקונים בו נשא וכן בגין פיצוי בעבור אי שימוש במכשיר אשר נשאר אצל הנתבעת.

 

 

לטענת הנתבעת, דין התביעה להידחות שעה שבניגוד למוסכם בין הצדדים בפוליסת שירות התיקונים והשירות, התובע פנה לתיקון מכשירו אצל צד ג', עובר לפנייתו אליה. עוד טוענת הנתבעת כי בניגוד לטענתו, התובע לא רכש חבילת תיקונים עם רכישת המכשיר, אלא בחלוף שנתיים מיום רכישת המכשיר וזאת בעלות של 19.90 ₪ בלבד.

מבלי לפגוע באמור , מציינת הנתבעת כי לצד התניידותו לחברה אחרת, התובע ביטל את הרשאת החיוב לביצוע תשלומיו עבור רכישת המכשיר, ומשכך צבר חוב בסך 1,470 ₪ אותם תבעה במסגרת תובענה על סכום קצוב שהוגשה ללשכת ההוצאה לפועל, ולתפיסתה, לא מן הנמנע כהגשת התביעה לפניי נועדה למען יתחמק התובע משתשלום חובותיו.

 

בדיון שהתקיים לפניי חזרו הצדדים על טענותיהם האמורות בכתבי הטענות תוך שהנתבעת הוסיפה כי המכשיר התקול נמצא ברשותה לאחר שהתובע סירב לקבלו לידיו חרף פניותיה אליו.

 

דיון והכרעה.

לאחר שעיינתי בעדויות הצדדים וכתבי טענותיהם ונספחיהם, מצאתי כי דין התביעה להידחות. במלואה מהנימוקים שלהלן:

 

  1. אין מחלוקת בין הצדדים לעניין זכות התובע לשירות תיקון מכשירו אצל הנתבעת, בהתאם לשירות תיקונים אותו רכש , וזאת אף מבלי שאכריע במחלוקת בדבר עלות ומועד הצטרפות התובע לשירות זה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ