אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 33493-12-14

ת"ק 33493-12-14

תאריך פרסום : 05/08/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
33493-12-14
15/07/2015
בפני הרשם:
צחי אלמוג

- נגד -
התובע:
בועז משעולי
הנתבעת:
חברת פרטנר תקשורת בע"מ
פסק דין

רקע כללי וטענות התובע

התובע היה לקוח ותיק של הנתבעת, ורכש 4 מכשירי איי- פון . בחודש 5/2014 לאחר שהטלפון הנייד נפל למים , פנה לשירות הלקוחות של הנתבעת למצוא פתרון לבעיה.

לטענת התובע , נציג הנתבעת הסביר לו כי, רק לאחד הניידים מתוך הארבעה קיים ביטוח . בנוסף, שני טלפונים הניידים אינם בנפח הזיכרון המתאים לצרכיו .

התובע טוען כי ,במעמד שיחה עם נציג הנתבעת הבין שכחלק מההסדר יקבל מהנתבעת טלפונים ניידים משודרגים. כמו כן ,מאחר והינו לקוח מועדף, יישלח אליו נציג לביתו שימסור לו את שני הטלפונים הניידים שבחר להחליף . עוד טוען התובע כי ,לא ידע שהוא מדבר עם נציג מכירות , וכי נציג הנתבעת "עבד עליו " ו"מכר לו" שני טלפונים ניידים במחיר מלא.

בתאריך 19.5.13 הגיע נציג הנתבעת לבית התובע ומסר לו את הטלפונים הניידים החדשים שבחר , למעט איסוף שני הטלפונים הניידים התקולים . לפיכך , בכל אותו היום היה התובע בקשר עם מרכז השירות של הנתבעת. התובע גולל את המקרה בפני נציגת השירות אשר העבירה את תלונתו למנהלת. בשיחה עמה, התגלה לתובע כי נציג הנתבעת ששוחח עמו לגבי הניידים התקולים היה נציג מכירות, ולא נציג שירות .

אז, לטענת התובע, הבין כי נעשתה עמו עסקת רכישה של שני טלפונים ניידים חדשים, וכי עלות העסקה הייתה גבוהה . לכן ,לטענתו, נציגי הנתבעת פרסו את עלות המכשירים ל- 36 תשלומים, ובאופן זה , שהתשלום החודשי באופן יחסי נמוך, לא יכל התובע "להרגיש" בעלות הגבוהה של שני הטלפונים הניידים.

ביום 20.5.14 התקשר התובע שוב לשירות הלקוחות של הנתבעת, ורק לאחר המתנה של כ- 20-30 דק' , נציג הנתבעת אמר לו כי תלונותיו לגבי ביטוח הטלפון הנייד, הורדת הפרמיה החודשית, לא מופיעות כלל ברשומות הנתבעת ,למעט בקשתו לבטל את רכישת שני הטלפונים החדשים. עוד ביקש התובע כי יבדקו את הקלטת השיחה עם נציג השירות ,וביקש לשוחח עם מנהל בכיר יותר.

רק לאחר יומיים, שוחחה מנהלת בכירה עם התובע, וטענה כי אין כל הקלטה של שיחה שהתקיימה עם נציג שירות, ולכן לא ניתן לבדוק את טענותיו. המנהלת העבירה את השיחה לנציג הנתבעת שהציע לתובע ,לראשונה, לרכוש את הטלפונים הניידים. לטענת התובע ,שיחה זו התנהלה בטונים לא נעימים ,עד כדי שחש איום מצד הנציג שאמר לתובע : "אני בטוח שתעשה את הדבר הנכון". עוד טוען התובע כי ,זמני ההמתנה היו ארוכים, כך שלא עלה בידו לשוחח עם נציג שייתן לו פתרון לבעיה.

לכן, בתאריך 24.5.14 התובע החליט להעלות לאתר האינטרנט של הנתבעת את אשר ארע לו. למחרת, בסמוך לפרסום, שוחח עמו מנהל שירות לקוחות בנתבעת שהציע לתובע פיצוי כספי של 1,400 ₪, אך התובע סרב להצעה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ