אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> שטרית נ' השטיח המעופף בע"מ

שטרית נ' השטיח המעופף בע"מ

תאריך פרסום : 24/08/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות אשקלון
32781-01-17
20/08/2017
בפני השופטת הבכירה:
סבין כהן

- נגד -
תובע:
אהרון שטרית
נתבעת:
השטיח המעופף בע"מ
פסק דין
 

 

התובע רכש מאת הנתבעת חבילת נופש בחו"ל. החבילה מכונה על ידי הנתבעת "חבילת צעירים".

לטענת התובע, בעת שהגיע לבית המלון, התברר, כי חדרו ממוקם בקומה הששית, כשהמעלית מקולקלת.

התובע ובן לווייתו סובלים מנכות והתקשו לעלות לקומה הששית ללא מעלית. כמו גן, המזגן בחדר לא עבד ולא ניתן שירות חדרים.

לפיכך, מבקש התובע מהנתבעת לפצותו ואת בן לווייתו בפיצוי כספי בסכום של 5,000 ₪.

 

הנתבעת טוענת, כי מדובר בחבילת נופש אשר שווקה לצעירים, כאשר מדובר במלון פשוט, המחיר ששולם תמורת החבילה היה בהתאם והיות והחבילה נרכשה באמצעות סוכן, הרי שהחובה לפרט את פרטי החבילה ואת פרטי המלון היתה מוטלת על הסוכן.

כן טוענת הנתבעת, כי במהלך שהותו של התובע במלון, נכח במקום נציג של הנתבעת. התובע יכול היה לפנות לנציג בכל שאלה רלוונטית, ובכל בעיה וניתן היה לסייע לו במידת האפשר.

 

במהלך הדיון טענו הצדדים את טענותיהם.

חבילת הנופש, כפי ששווקה בפרסומים השונים הינה "חבילת נופש לצעירים בני 16 עד 25". התובע אינו בן הגילאים האמורים, אך ציין, כי שווקה לו חבילת נופש ולא נאמר לו שמדובר בסטנדרט נמוך יותר מהמקובל, כאשר אין זו הפעם הראשונה בה התובע נופש באותו אתר נופש.

 

הנתבעת לעומת זאת טוענת, כי החובה להסביר לתובע את הסטנדרט אשר נמכר לצעירים מוטל על הסוכן שמכר לתובע את החבילה.

הנתבעת משווקת בנוגע לאותו מלון שני סוגים של חבילות נופש, כאשר שווי החבילה לצעירים נמוך יותר בשל הסטנדרט הנמוך יותר אותו מקבלים הצעירים (מדובר במלון בו שני אגפים). הנתבעת טוענת עוד, כי בפרסומיה השונים היא מציינת מהם השירותים הניתנים בבית המלון, כאשר לעתים שירות החדרים, או המזגן בחדר הם שירותים הניתנים במלון בתשלום.

אשר למעלית, הנתבעת טוענת, כי לא היה ידוע על על תקלה קבועה שיש במעלית וכי התובע לא יצר עמה קשר במהלך החופשה על מנת שתוכל לסייע.

 

לכך השיב התובע, כי נציג הנתבעת לא נכח במקום, אלא שהנתבעת טוענת, כי התובע קיבל את פרטי ההתקשרות עם הנציג, אך לא יצר עמו קשר.

 

אין ספק, כי הגם שהנתבעת משווקת שירותים בחו"ל, לנתבעת אחריות באשר למתן הסבר באשר לטיב השירותים אותם היא מספקת ואחראית לכך, שהשירותים שאותם היא משווקת הינם אמנם בסטנדרט שהובטח על ידי הנתבעת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ