אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 32516-12-15 דפני נ' נקישה בעץ בע"מ

ת"ק 32516-12-15 דפני נ' נקישה בעץ בע"מ

תאריך פרסום : 25/09/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חדרה
32516-12-15
20/09/2016
בפני הרשמת הבכירה:
קרן מרגולין פלדמן

- נגד -
התובעת:
הילה דפני
הנתבעת:
נקישה בעץ בע"מ
פסק דין

 

1.התובעת הזמינה אצל הנתבעת עבודות נגרות לדירתה החדשה. בין העבודות נכללו מטבח, שני ארונות מקלחת וארון בגדים. 

 

2.התובעת טוענת כי לאחר האספקה נתגלו ליקויים בעבודות, וזאת לאחר ששילמה זה מכבר את מלוא התמורה בסך של 40,000₪. בנסיבות אלו, פנתה אל הנתבעת באמצעות הודעות באפליקציית הווטסאפ, צירפה תמונות וביקשה לבוא ולבצע את התיקונים הנדרשים.

 

3.הנתבעת מצידה הבטיחה לבוא ולתקן אך מפאת העובדה שהנגריה נמצאת באזור ראש פינה, דחתה את ביצוע התיקונים פעם אחר פעם בטענה שתוכל להגיע רק כאשר תידרש לבצע עבודות נוספות באזור חדרה. במצב דברים זה ולאחר שהתרתה בה התובעת טרם פניה לביהמ"ש, החליטה התובעת להגיש תביעה זו.

 

לתמיכה בטענותיה צירפה התובעת צילומים המבטאים לכאורה את הליקויים, ועותק מהתכתובות שנערכו בין הצדדים. יצוין כי חוו"ד שמאית לא צורפה לכתב התביעה, והתובעת צירפה במהלך הדיון מכתב שקיבלה באמצעות המייל, המכיל לכאורה הצעת מחיר מטעם מר רוברט שלום לתיקון ליקויים תמורת סך של 4,050 ₪ כולל מע"מ.

 

4.רשימת הליקויים אותה מציינת התובעת בתביעתה כוללת דלת ארון מקלחת שהתנפחה לשיטתה ימים ספורים לאחר ההתקנה, שתי דלתות מקלחת נוספות שבהן המסגרת אינה אטומה ועתידות להתנפח לטענתה, סוקל מטבח שנסגר לדבריה ב'ברגים מכוערים' ולא בתפסנים כפי שנעשה אצל שכנתה (שהזמינה אף היא מטבח מאת הנתבעת), מגירות עליונות בארון הבגדים שאינן נפתחות בקלות, חיבורים באמצעות ברגים שאינם מוסתרים בארון הבגדים, ופלטה מלאה בשריטות בארון.

 

5.נוסף על כל זאת טענה התובעת כי לא קיבלה מאת הנתבעת קבלות המעידות על ביצוע התשלומים, אף שאלו בוצעו באמצעות העברות בנקאיות כנדרש.

 

6.הנתבעת לא הכחישה את פניות התובעת ואף לא את העובדה שהליקויים לא תוקנו על ידה. לשיטתה, לא נעשה הדבר בזדון אלא נבע מעומס ומצוקה אליה נקלעה הנתבעת לאחר שהמחאות שהועברו אליה ע"י צד שלישי חוללו, והיה עליה לפעול בדחיפות לסגירת פערים.

 

7.עוד טענה הנתבעת כי היא נכונה לבצע את התיקונים ואף הציעה לתובעת תיקונים מעבר לאלו שטוענת התובעת כי נדרשים, ואולם כל פניותיה אל התובעת, אשר נעשו לאחר קבלת כתב התביעה, הושבו ריקם כשהתובעת עומדת על תביעתה הכספית ומונעת מהנתבעת את האפשרות לעמוד לרשותה ולתקן את הליקויים. הנתבעת ביקשה להוסיף ולהדגיש כי התובעת הרעיפה על הנתבעת שבחים בגין העבודה שבוצעה ואף הפנתה אל הנתבעת את אביה לשם הזמנת עבודה נוספת, וכי בסה"כ בוצעה העבודה בצורה מקצועית וראויה למעט תיקונים מעטים שלא הספיקה לתקנם.

 

8.בטרם אדרש לגופם של דברים אציין כי הריהוט סופק, עפ"י התכתובות שהוצגו, בחודש ספטמבר 2015 והתובענה שלפניי הוגשה בחודש דצמבר 2015.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ