אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 31962-05-13 טפירו נ' אלקטריק

ת"ק 31962-05-13 טפירו נ' אלקטריק

תאריך פרסום : 18/09/2014 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
31962-05-13
07/09/2014
בפני השופט:
נאסר ג'השאן

- נגד -
תובעים:
ניקול טפירו
נתבעים:
תן אלקטריק
פסק דין
 

 

 

1.התובעת הגישה תביעה בגדרה עתרה לחייב את הנתבעת לתקן ליקויים שהתגלו במקרר שרכשה התובעת מן הנתבעת ולחילופין, להשיב את כספה – סך 2,100 ₪ ששולמו בגין המקרר.

 

2.על פי הנטען בכתב התביעה ביום 04.09.12 רכשה התובעת מן הנתבעת מקרר מדגם "באייר נו פרוסט 345 טיטניום" ושילמה בגינו סך- 2,100 ₪ (על פי כתב התביעה הגם שיתרה בסך 600 ₪ שולמה באיחור, שולמה מלוא תמורת המקרר).

 

3.התובעת טענה כי התגלו ליקויים במקרר ובין היתר, בדלת המקרר ובכלל זאת, סימנים שחורים, שלטענת התובעת מקורם בחלודה.

 

4.דיון ראשון בתביעה התקיים בפני כב' השופטת אטיאס. באותו מעמד נשמעה עדות הצדדים. לא היתה מחלוקת שהתגלו ליקויים בדלת המקרר, שכן נציג הנתבעת מר דן ויינשטוק העיד ביום 11.02.14 בעמ' 2 לפרוטוקול "הגענו אליה בסופו של דבר וראינו שיש בעיה בדלת... אמרנו לה שהדלת תוחלף לה, זה מקרר מתורכיה ולכן זה אמור לקחת זמן...".

 

5.בעקבות הדברים לעיל, הגיעו הצדדים להסדר דיוני לפיו תאפשר התובעת לנתבעת להחליף את דלת המקרר.

 

6.הצדדים התייצבו לישיבה ביום 01.07.14 והודיעו כי הדלת הוחלפה אולם צבעה שונה מצבע המקרר. נוכח טענה זו של התובעת, הסכימו הצדדים כי "יינתן לנתבעת ניסיון אחרון לעמוד בהסכם אליו הגיעו הצדדים ביום 11.02.14 ולפיכך, תתקין דלת חדשה כמתחייב מן ההסכם הנ"ל". (עמ' 4 לפרוטוקול).

 

7.בישיבת היום הסתבר כי דלת חלופית לא הותקנה והנתבעת הציעה לתובעת לספק לה מקרר חדש, הצעה שהתובעת סירבה לה, נוכח צבעו של המקרר המוצע. התובעת טענה כי היא הזמינה מקרר אפור והיא עומדת על קבלת מקרר אפור. נציג הנתבעת טען כי הדגמים המגיעים כיום אינם כוללים מקררים שצבעם מכל צדדי המקרר אפור.

 

8.משהודיעו הצדדים, הלכה למעשה, כי לא הגיעו לפשרה, אפנה לכתוב פסק דיני.

 

9.אין מחלוקת כי התגלה ליקוי בדלת המקרר וכי ניתנה לנתבעת הזדמנות לתקן ליקוי זה, ואין מחלוקת כי הנתבעת לא תיקנה את הליקוי, זאת לאחר שהתקינה דלת השונה בגוון שלה מצבעו של המקרר. נראה כי אי יכולתה של הנתבעת לספק דלת התואמת את צבעו של המקרר, הביא אותה להציע מקרר חדש אחר במקום המקרר שקיבלה התובעת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ