אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 31660-08-14 ב' נ' אלטורס

ת"ק 31660-08-14 ב' נ' אלטורס

תאריך פרסום : 07/04/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
31660-08-14
02/04/2015
בפני הרשמת הבכירה:
גילה ספרא-ברנע

- נגד -
תובע:
א' ב'
נתבעת:
אלטורס (קרית מוצקין) 1983 בע"מ - ח.פ. 510969280
פסק דין
 

 

התובע הזמין באמצעות הנתבעת, סוכנות נסיעות, כרטיס טיסה ללטביה ושילם תמורתו סך של 1,150 $ ביום 23/3/14 (נספח 1 לכתב ההגנה). ביום 16/5/14 שילם את הפרש המחיר, 50 $ (נספח 2 לכתב ההגנה), וקיבל חשבונית על הסכום הכולל, 1,200 $ (נספח 3 לכתב ההגנה).

תאריכי החופשה נועדו לימים 21/7/14-28/8/14.

התובע היה לקוח של הנתבעת במשך כעשר שנים.

 

טענות הצדדים

לטענת התובע ביום 1/5/14 הודיע לנתבעת על מצב בריאותו וכי רופאיו לא ממליצים לו לטוס, הגיש תיעוד רפואי וביקש לבטל את הכרטיסים ולקבל החזר, אך נדחה ע"י הנתבעת. הטענה נדחית כבר עתה מכל וכל, שכן היא סותרת את ביצוע השלמת התשלום ביום 16/5/14, ואינה נתמכת בכל מסמך רפואי. המסמך הרפואי המוקדם ביותר הופק ביום 29/5/14.

 

התובע טוען כי נודע לו כי הנתבעת מכרה את כרטיסי הטיסה, עליהם שילם, ביום 2/7/14 לאחר.

 

התובע צירף לכתב התביעה פקס ששלח ביום 10/7/14 בו דורש הוא את כספי הכרטיסים לביטול, שם מציין כי כבר ביום 1/5/14 ביקש מהנתבעת לבטל את נסיעתו עקב מצבו הרפואי. כן צירף התובע התכתבות שלו מיום 14/7/14 עם חברת התעופה אייר בלטיק, לאחר שביקש לבטל את הביטול, ושם נכתב כי הכרטיס בוטל ביום 2/7/14. התובע הכחיש טענה, שהעלתה הנתבעת, לפיה המליצה לו לרכוש ביטוח נסיעות.

 

הנתבעת טוענת כי בתחילת חודש יוני 2014 הגיע התובע והודיע כי אינו מרגיש טוב ומבקש לבדוק אופציית ביטול הטיסה. הנתבעת סירבה לתת החזר בגין הביטול, התובע יצא בזעם מהמשרד והודיע כי בנו יסדר זאת אל מול חברת התעופה, אך לא ביקש ביצוע ביטול בפועל.

 

לטענת הנתבעת בעת רכישת הכרטיס נמסר לתובע כי הכרטיס אותו רכש נמצא בדמי ביטול מלאים מרגע הרכישה, והוצע לו באותו מועד לרכוש גם ביטוח רפואי לחו"ל המכסה את נושא הביטול מסיבה רפואית, אך הוא טען כי יעשה זאת בקופת חולים.

 

הנתבעת טוענת כי ביום 2/7/14 הגיע למשרד וביקש לבטל את הכרטיס, הודע לו כי אין החזר, אך התובע התעקש והביטול בוצע.

 

הנתבעת טענה, כי התובע אינו זכאי להחזר התשלום ממנה לפי ההזמנה וכן הואיל ולא היה בידי התובע ביטוח רפואי, להבטחת החזר התשלום בגין מחלה, בכפוף לתנאי הפוליסה, אין לו להלין אלא על עצמו.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ