אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 31655-07-15 אוזן ואח' נ' איזי גו בע"מ

ת"ק 31655-07-15 אוזן ואח' נ' איזי גו בע"מ

תאריך פרסום : 20/12/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
31655-07-15
07/12/2015
בפני הרשמת הבכירה:
סיגל אלבו

- נגד -
תובעים:
1. איתי אוזן
2. אריאל שלום

נתבעתצד שלישי:
איזי גו בע"מ חברת איירתור בע"מ
פסק דין
 

 

 

עניינה של תביעה זו הוא בהפרת הסכם לאספקת חבילת נופש שרכשו התובעים מהנתבעת.

 

טענות התובעים

  1. ביום 15.4.15 הזמינו התובעים מהנתבעת חבילת נופש לבוקרשט ברומניה לתאריכים 22.4.15 - 25.4.15. החבילה כללה אירוח במלון רדיסון בלו. ההזמנה אושרה על ידי הנתבעת טלפונית ובמייל. תמורת החופשה שילמו התובעים לנתבעת סכום של 5,056 ₪ וקיבלו כרטיסי טיסה אלקטרוניים וכן וואצ'ר למלון.

  2. ביום 22.4.15 הגיעו התובעים למלון, אך לתדהמתם נאמר להם כי אינם רשומים ברשימת האורחים וכי המלון מלא. עוד נאמר לתובעים, כי המלון הודיע לספק כי התפוסה בו מלאה.

  3. הואיל ובאותו מועד חל יום העצמאות, לא הצליחו התובעים ליצור קשר עם נציגי הנתבעת ונאלצו במשך כל אותו היום לחפש מלון חלופי לשהות בו. בנוסף, הואיל ובאותו הזמן נערך טורניר טניס עולמי בבוקרשט, כל בתי המלון היו מלאים, והתובעים לא הצליחו למצוא בית מלון פנוי. לפיכך, נאלצו התובעים לבלות את הלילה בלובי של קזינו, ורק למחרת לפנות בוקר עלה בידיהם למצוא מלון עבורו שילמו מכספם. מלון זה היה מרוחק ממרכז העיר, מה שגרם לכך שהתובעים נאלצו להוציא כספים על מוניות. בנוסף, המלון היה מרוחק מבית חב"ד, מה שגרם לתובעים עגמת נפש, שכן נאלצו להישאר ללא מזון, בהיותם אנשים שומרי מצוות.

  4. במהלך התקופה התקשרו התובעים לנתבעת פעמים רבות, אך לא זכו לפתרון ולמציאת מלון חילופי. כן הורה נציג הנתבעת לתובעים לפנות למלון "רדיסון בלו" על מנת להביא מכתב כי המלון בתפוסה מלאה, מה שגרם לבזבוז חצי יום מחופשתם של התובעים.

  5. התובעים דורשים לחייב את הנתבעת בהשבת הסכום ששילמו עבור החופשה בסך של 5,056 ש"ח; בסכום ששילמו עבור בית המלון החלופי בסכום של 241 אירו, בהוצאות מוניות בסכום של 100 אירו ובהוצאות טלפון בסכום של 450 ₪. כן דורשים התובעים לחייב את הנתבעת בפיצוי בגין עגמת נפש, בגין חופשה שלא התממשה והפכה לסבל. סך הכל העמידו התובעים את תביעתם על סכום של 12,000 ₪.

     

    טענות הנתבעת

  6. הנתבעת טוענת כי הינה סוכנת נסיעות, אשר מבצעת את ההזמנה עבור לקוחותיה אצל ספקי התיירות השונים, וכך היה במקרה זה. הנתבעת הזמינה את שירותי התיירות עבור התובעים אל הספק - חברת איירתור בע"מ (להלן: "איירתור" או חברת איירתור"), והאחרונה היא שסיפקה את חבילת הנופש.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ