אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> מימרן נ' סלקום ישראל בע"מ

מימרן נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום : 14/08/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
31459-11-16
06/08/2017
בפני הרשם הבכיר:
נדים מורני

- נגד -
התובע:
אלברט מימרן
הנתבעת:
סלקום ישראל בע"מ ח.צ. 51-193012-5
פסק דין
 

 

1.התובע הגיש תביעה קטנה כנגד הנתבעת ע"ס 30,000 ₪.

התובע טען כי ביום 30.5.16 הוא הצטרף לתוכנית "טריפל סלקום" עקב לחץ שהפעיל עליו נציג הנתבעת בשם ליאור.

לטענת התובע כעבור יומיים מיום ההצטרפות הגיע לביתו טכנאי לביצוע פעולת ההתחברות וכאשר הטכנאי הבחין שביתו מורכב משתי קומות הוא הודיע לתובע שהוא לא יכול להתקין בקומה השניה כי לא תהיה קליטה וכי הקליטה תהיה רק בקומה הראשונה ואז הטכנאי נתבקש ע"י התובע לא לבצע את ההתחברות.

התובע טען כי יומיים לאחר מכן נציגי הנתבעת הודיעו כי נמצא פתרון לקומה השנייה והוא הסכים וכי ביום 8.6.16 הגיע לביתו טכנאי בשם איליה אשר הודיע שקשה לחבר את הקומה השנייה לשירות ולא נעשה כלום.

כעבור מספר דקות נציג הנתבעת הודיע לתובע שניתן לפתור את הבעיה ע"י התקנת מכשיר שנקרא "מוקא" ואז הוא הסכים להתחבר.

לטענת התובע מכשיר ה"מוקא" לא הגיע והשירות לא סופק לקומה השניה ונמסר לתובע שמכשיר ה"מוקא" טרם הגיע לארץ וכי ניתן לספק נתב נוסף על מנת להגביר את התדר וכך תיפתר הבעיה בקומה השנייה ואז הטכנאי שהה בביתו משעה 14:00 עד שעה 21:00 ולא הצליח לעשות דבר שיש בו כדי לפתור את הבעיה והתחייב לספק מכשיר "מוקא" כשיגיע בעוד שבוע.

לטענת התובע בסופו של דבר לא סופק לו מכשיר "מוקא" והקליטה בקומה השנייה הייתה בעייתית עם ניתוקים רבים ואז התובע פנה לנתבעת וביקש להתנתק מהשירות והחל מסע ארוך ומייגע מטעם הנתבעת על מנת לשמרו.

לאחר שיחות רבות סוכם שיגיע שליח מטעם הנתבעת ויאסוף את הציוד בשעה 9:00 ובפועל הוא הגיע רק בשעה 16:00 והוא לא הסכים לחתום על טופס השבת הציוד דבר שאילץ את התובע להחזיר את הציוד בעצמו לתחנה בחוצות המפרץ ביום 12.7.16 והפקידים החזיקו בו למשך שעתיים בניסיון לשכנעו לחזור בו מהניתוק.

 

2. הנתבעת הגישה כתב הגנה ופירטה את השתלשלות העניינים כפי שהיא רואה. הנתבעת טענה שהטכנאים עשו מאמצים כבירים על מנת לתת מענה לפניות ותלונות התובע.

הנתבעת טענה גם שעמדה בפני התובע האפשרות לפנות לחברה אחרת מאחר ולא היה מרוצה מהשירות של הנתבעת והוא לא עשה כן.

נטען גם שנעשה נסיון לפצות את התובע, אולם דרישותיו היו מוגזמות ובמהלך הדיון נמסר שהנתבעת השיבה לתובעת את הסכום ששילם על ידו.

נטען ע"י הנתבעת שהתביעה הזו מהווה דוגמא בולטת לתביעות מופרכות המוגשות ע"י אנשים המבקשים להתעשר שלא כדין על חשבונה של הנתבעת.

 

דיון והכרעה:

 

3.ברור שהנתבעת ביקשה למכור את שירותיה לתובע והוא היה מעוניין במידה רבה לרכוש את שירותיה הכל בכפוף לכך שהשירות יינתן גם לקומה השנייה שבביתו, אחרת הוא אינו מעוניין בקבלת שירותי הנתבעת.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ