אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 31385-03-15 לויט נ' הוט מובייל בע"מ

ת"ק 31385-03-15 לויט נ' הוט מובייל בע"מ

תאריך פרסום : 14/02/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
31385-03-15
07/02/2016
בפני הרשמת:
הבכירה – יפעת אונגר ביטון

- נגד -
התובע:
מנחם זאב לויט
הנתבעת:
הוט מובייל בע"מ
פסק דין

בפני תביעה קטנה, לפיצוי התובע בסך 5,000 ₪, בשל מסכת משפילה שחווה, לשיטתו, במרכז השירות של הנתבעת.

טוען התובע בכתב התביעה, כי נציג הנתבעת, אליו הגיע לקבל שירות במרכז השירות של הנתבעת, כינה אותו בכינויים מבזים, כאשר אמר לו שהינו שקרן, וכי הינו נוקט "עשיית תרגילים", קרי – ייחס לו מעשי נוכלות ומרמה.

התובע טען כי האירועים הנ"ל נעשו בנוכחות אנשים נוספים, וגרמו לו לטלטלה ולנזק נפשי.

חרף תלונתו בפני מנהלי הנתבעת, לא שעו לפניותיו והשיבו פניו ריקם.

הנתבעת טוענת, בכתב ההגנה, שהוגש לבית המשפט במהלך הדיון היום, כי התובע עושה שימוש לרעה בהליכי משפט, משום שבמהלך חודש מרץ 2015 קווי התובע נותקו. לפיכך, פנה ביום 10.3.15 והלין על טיב השירות. נציגי הנתבעת הסבירו לו אודות הניתוק והביעו צערם על אי הנוחות שנגרמה לו, אם בכלל (סע' 11 לכתב ההגנה) ברם, התובע עמד על דעתו ודרש פיצוי כספי.

הנתבעת סבורה כי התובע קיבל הטבות במסגרת עסקת ההתקשרות, כך שאינה רואה לנכון כי מוצדק לפצותו פיצוי נוסף.

בנוסף הנתבעת טוענת כי התובע לא הוכיח נזק נפשי או הפסק כספי כלשהו שנגרם לו כתוצאה ממהלך הדברים, ולשיטתה מדובר במקרה שבו ניתן להחיל את הפסיקה בת"ק 25234-11-14, המדברת ב"מעשה של מה בכך".

שקלתי את טענותיהם של הצדדים. עולה מכתב ההגנה, כי העובדות שנטענו ע"י התובע, מבחינת תיאור האירוע והאמירות שהופנו כלפיו ע"י נציג השירות, אינן מוכחשות.

הנתבעת אף טוענת כי התנצלה בפני התובע, אולם איני מקבלת טענתה זו. לפי כתב ההגנה, מה שנאמר הוא שהנתבעת מצטערת על אי נוחות, אך מטילה ספק אם זו אמנם נגרמה. לא ברור, איפוא, אם מנהלי הנתבעת עשו את הדבר המינימאלי הנדרש, כבדיקת תוכן הדברים שמסר התובע. התנצלות כללית על אירוע שאף הנתבעת מטילה ספק בקיומו, אינה יכולה להוות פתרון או פיצוי למי שנפגע מאמירות פוגעניות מהסוג שהופנה כלפי התובע.

אף אם התובע בחר להלין על התנהלות הנתבעת בכל הנוגע לעסקה שבין הצדדים, או לניתוק הקווים, פנייתו, בלתי מוצדקת ככל שתהיה, איננה מצדיקה לכנותו בכינויים שזכה לשמוע מנציג השירות.

לכן, היה מקום, לטעמי, כי הנתבעת תבחן את פני הדברים, תערוך בירור עם הנציג הרלוונטי, ותביע בפני התובע את התנצלותה הכנה והרלוונטית על מה שאירע בפועל, כפי שתסיק מבדיקתה, ולא תפטור את התובע בהבעת צער בלתי רלוונטית, תוך הותרת התובע ללא מענה אמיתי לתלונתו.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ