אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 30035-06-16 אלקובי נ' גולן טלקום בע"מ

ת"ק 30035-06-16 אלקובי נ' גולן טלקום בע"מ

תאריך פרסום : 07/08/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
30035-06-16
03/08/2017
בפני השופטת:
אלואז זערורה-עבדאלחלים

- נגד -
התובע:
עו"ד עמירם אלקובי -
הנתבעת:
גולן טלקום בע"מ - ח.פ. 514538040
פסק דין

לפניי תביעה כספית לחיוב הנתבעת בסכום של 16,904 ₪ אשר כוללים החזר חיובים שגבתה הנתבעת מאת התובע, לגרסתו שלא כדין, ופיצויים בגין הטעיה והפרת הוראות שונות של חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981.

טענות הצדדים:

1.התובע, כיום עורך דין במקצועו, ומתמחה/סטודנט למשפטים במועד האירועים המתוארים בכתב התביעה, רכש ביום 20.12.15, 3 מנויים סלולריים מהנתבעת באמצעות אתר האינטרנט שלה, בליווי נציגת שירות טלפוני, אשר ליוותה את הרכישה טלפונית מתחילתה ועד סופה.

2.בכתב התביעה נטען כי בהתאם לפרסום של הנתבעת, הרוכש זכאי לשיחות טלפון, הודעות SMS ללא הגבלה וגלישה באינטרנט בנפח GB 10 עבור כל אחד מהמנויים. בגין 3 המנויים ביחד סוכם כי התובע ישלם 79 ₪ לכל שלושת המנויים במקום מחיר רגיל של 99 ₪ לכל מנוי, וזאת למשך 24 חודשים. בהתאם שילם התובע ביום 20.12.15 סך של 49 ₪ לכל מנוי, סך כולל של 147 ₪ בגין 3 כרטיסי SIM.

3.התובע טען כי לא קיבל לידו העתק הסכם ההתקשרות עם הנתבעת חרף פניות רבות אליה. ביום 3.1.16, בין השעות 13:00 ועד 16:00 קיבל התובע לתיבת הדואר את כרטיסי ה-  SIM שרכש מאת הנתבעת ביום 20.12.15, וזאת חרף פניות חוזרות ונשנות לשירות הלקוחות של הנתבעת במהלכן ביקש התובע לברר מדוע הכרטיסים שרכש טרם הגיעו ליעדם. עם קבלת הכרטיסים ביום 3.1.16 בשעה 16:00 הפעיל התובע את כרטיסי ה-SIM שרכש באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

4.התובע טען כי בשל מעבר דירה לא קיבל לידו באופן סדיר את פירוט כרטיס האשראי ו/או את חשבוניותיו מהנתבעת. בדיעבד גילה כי הנתבעת חייבה אותו בסכום מופרז של 297 ₪ בגין הכרטיסים שרכש, קרי – סכום של 99 ₪ במקום 79 ₪ כפי שהתחייבה עפ"י ההסכם בין הצדדים.

5.התובע, לגרסתו, פנה לנתבעת וביקש לברר אודות החיוב והוא נענה כי המבצע שבמסגרתו רכש את כרטיסי ה- SIM הסתיים ביום 3.1.16 בשעה 12:00. חרף העובדה כי התובע הבהיר כי הוא קיבל את כרטיסי ה- SIM ביום 3.1.16 לאחר שעה זה, והפעיל אותם באותו יום בשעה 16:00, הובהר לו כי משלא הפעיל את הכרטיסים במועד איננו זכאי להנות מתנאי במבצע.

6.התובע טען כי התנהלות הנתבעת מפרה את הוראות החוק כדלקמן:

א.אי משלוח קבלות וחשבוניות חודשיות לידו מהווה הפרה של הוראות סעיף 13ב(א) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ