אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 28956-02-16 בוחבוט נ' עיסקה טובה סחר ושווק בע"מ

ת"ק 28956-02-16 בוחבוט נ' עיסקה טובה סחר ושווק בע"מ

תאריך פרסום : 14/10/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות פתח תקווה
28956-02-16
10/10/2016
בפני הרשם הבכיר :
אורן כרמלי

- נגד -
תובע:
שמעון בוחבוט
נתבעת:
עיסקה טובה סחר ושווק בע"מ
פסק דין
 

 אין מחלוקת בין הצדדים שביום 22/6/15 יצר התובע קשר עם מוקד המכירות של הנתבעת לרכישת מוצר כלשהו שפירסמה ובאותה שיחה שוכנע להצטרף למועדון הלקוחות של הנתבעת. עלות ההצטרפות 672 ₪ (צורף כנספח לכתב ההגנה).

  1. חברות במועדון הלקוחות מקנה לתובע הטבה בדמות הזמנת מוצרים בהנחה כלשהי או בנשיאה בעלות דמי המשלוח בלבד.

     

  2. אין מחלוקת בין הצדדים שהתובע רכש מוצרים מאת הנתבעת ואף מימש את ההטבה לגבי מספר מוצרים. לטענת התובע בעבור כחודשיים ולמשך מספר חודשים ביקש לממש את ההטבה אך בכל פעם שהתקשר כדי להזמין מוצר נענה כי המוצר אזל מהמלאי ולפיכך למעשה לא יכול היה ליהנות מההטבה המגיעה לו ומחברותו במועדון הלקוחות.

    עוד טען התובע כי משענת גב שהזמין הגיעה קרועה וכי הנתבעת סירבה להחליף לו את המוצר.

    בנסיבות אלה מבקש התובע לבטל חברותו במועדון ולפצותו בגין אופן התנהלותה של הנתבעת ועוגמת הנפש שנגרמה לו סך כולל של 2,000 ₪.

     

  3. הנתבעת אישרה שהתובע הצטרף למועדון הלקוחות. לטענתה התובע התקשר למוקד שירות הלקוחות והתלונן שארונית הנעליים שהזמין אינה תקינה ומייד נשלחה אליו ארונית נעליים חלופית אף מבלי לבדוק טענתו. לטענת נציגת הנתבעת למרות שמשענת הגב היתה בידו, לא התלונן התובע באותו שלב על קרע במשענת הגב אלא פנה לראשונה בעניין זה לנתבעת רק בנובמבר 2015 וזאת לאחר חלוף תקופת האחריות למוצר של 14 ימים.

    לעניין העדרם של מוצרים במלאי טענה נציגת הנתבעת כי לא התקבלה כל פנייה כזו במוקד שירות הלקוחות.

     

    המחלוקת היא אם זכאי התובע לביטול העסקה ולפיצוי.

    על-פי הוראת תקנה 15(ב) לתקנות שיפוט בתביעות קטנות (סדרי דין), תשל"ז-1976, משמדובר בתובענה בהליך של תביעות קטנות, יהיה פסק הדין מנומק באופן תמציתי.

    דיון ומסקנות

  4. בהתאם לטענות הצדדים, התובע הצטרף כחבר מועדון אצל הנתבעת והיה זכאי למימוש ההטבות הניתנות לחברי מועדון ובכלל זה רכישת מוצרים בהנחות וקבלת הטבות. התובע הזמין אצל הנתבעת מוצרים שונים ואלו נשלחו אליו.

    המחלוקת היא לגבי אחריות הנתבעת למשענת הגב הקרועה ואם הפרה הנתבעת התחייבותה לספק לתובע הטבות כחבר מועדון.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ