אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 28459-04-15 פנחס נ' רהיטי כ.ס. המלכות בע"מ

ת"ק 28459-04-15 פנחס נ' רהיטי כ.ס. המלכות בע"מ

תאריך פרסום : 26/11/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
28459-04-15
10/11/2015
בפני הרשמת הבכירה:
סיגל אלבו

- נגד -
תובע:
יעקב פנחס
נתבעת:
רהיטי כ.ס. המלכות בע"מ
פסק דין
 

 

 

זוהי תביעה לביטול עסקה לרכישת סלון וכן לפיצויים.

 

טענות התובע

  1. ביום 27.1.15 רכש התובע מחנות הנתבעת באזור התעשייה תלפיות סלון לביתו, הכולל ספה ושתי כורסאות מדגם "פריז". בהתאם להזמנה, רגלי הסלון היו אמורות להיות עשויות ניקל, סוג הבד שהוזמן הינו טופ ליין 730, ומידות הכורסאות 100 X 100. תמורת הסלון שילם התובע סך של 7,600 ₪.

  2. טרם ביצוע הרכישה הסביר התובע לנציגת המכירות, כי מידות הסלון חשובות ביותר, לנוכח גודל סלון ביתו וכי הוא מבקש להחליף את מערכת הישיבה בביתו בשל העובדה שהיא נמוכה. הסלון אותו בחר התובע התאים מבחינת גובהו ועומקו למידות ביתו. התובע ביקש לשנות את מידות רוחב הידיות של הכורסאות, ונציגת המכירות פנתה למנהל החנות לקבלת אישור לביצוע השינוי ברוחב הידיות, וזה אישר את השינוי. בהתאם לכך, הובטח לתובע טרם הרכישה כי רוחב הידיות של הכורסאות יוקטן ויעמוד על .

  3. מועד אספקת הסלון תואם ליום 26.2.15 בין השעות 12:00 – 16:00. ביום זה נאלץ התובע להיעדר ממקום עבודתו, אך הסלון סופק רק בשעה 19:00.

  4. מיד עם קבלת הסלון, גילה התובע שהסלון שסופק אינו תואם את ההזמנה. כך, הכורסאות נבנו עם ידיות ברוחב של ומושב ברוחב של , ובסה"כ , באופן שמושב הכורסה הינו קטן ולא ראוי לשימוש. כמו כן, רגלי הספה והכורסאות לא היו עשויות ניקל, בספה היה שפשוף בולט לעין בחזית הידית וכן כתם חום בחלק הצדדי.

  5. התובע פנה לנציגת המכירות של הנתבעת והודיע על קיומם של הליקויים, ונאמר לו שייצרו עמו קשר. ביום 1.3.15 ניגש התובע לחנות הנתבע על מנת לברר מדוע לא נוצר עמו קשר, ונציגת המכירות הבטיחה לטפל בעניין בדחיפות.

  6. ביום 2.3.15 הגיע לבית התובע נציג הנתבעת, צילם את הסלון, אמר לתובע כי הוא רשאי להסיר את הניילונים והבהיר כי אין מה לעשות עם הכורסאות, לעניין הכתם לא נתן פתרון ולעניין השפשוף לא העיר דבר. נציג הנתבעת הבהיר לתובע כי אם הוא מבקש שעניינו יטופל, עליו לכתוב מכתב בו יציין כי הוא מבקש עזרה, ונציג הנתבעת יעבירו את מכתבו להנהלת המפעל.

  7. ביום 7.3.15 כתב התובע מכתב פנייה להנהלת המפעל. במענה למכתבו השיבה הנתבעת במכתב מיום 14.3.15, כי בטרם אספקת הסחורה הובהר לתובע כי הכורסאות במידות שביקש יהיו קטנות ולא ניתן יהיה לשבת עליהן בנוחות, וכי התובע ביקש להגדיל את רוחב הכורסאות ל-. עוד טענה הנתבעת, כי הומלץ לתובע להחליף את הכורסאות לדגם עם ידיות מעץ. כן ציינה הנתבעת במכתב זה, כי תשמח לסייע לתובע לאחר שיחזור בו מהאשמות כלפיה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ