אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 28015-05-15 בכר ואח' נ' הדקה התשעים בע"מ ואח'

ת"ק 28015-05-15 בכר ואח' נ' הדקה התשעים בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 30/08/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
28015-05-15
26/08/2015
בפני הרשם בכיר:
אמיר צ'כנוביץ

- נגד -
תובע:
אסי בכר
נתבעת:
הדקה התשעים בע"מ
פסק דין
 

 

לפני תביעה כספית ע"ס 33,800 ₪, אשר הגיש התובע כנגד הנתבעת להשבת מלוא סכום ששולם בסך 23,452 ₪ וכן סך 10,346 ₪ בגין עוגמת נפש.

 

ביום 23.6.14 הזמין התובע מהנתבעת חופשה הכוללת שירותי תיירות: טיסה הלוך ושוב לשני מבוגרים ושלושה ילדים, ושירותי אירוח של שני חדרים ל- 7 לילות (10.8-17.8.14) במלון 5 כוכבים(LINDOS IMPERIALׂ (, ברודוס יון, בעלות של 23,452 ₪.

 

לחופשה יצא התובע ומשפחתו עם שתי משפחות נוספות (משפ' סגל וגני) שהזמינו אף הן מהנתבעת שירותי תיירות ( טיסה ומלון).

 

טענות התובע:

1. עקב תפוסה מלאה שמלון אף שההזמנה כללה שני חדרים קיבל התובע חדר אחד, שהיה צר מלהכיל את משפחתו, כך שנאלץ לישון על מיטה מתקפלת במסדרון בכניסה לשירותים.

2. החדר שהתקבל היה במיקום מרוחק מאוד ממתקני המלון ומשני הזוגות הנוספים.

3.החל מהלילה הראשון סבלו התובע ובני משפחתו מהקאות ,שלשולים וחום גבוה. התברר לתובע כי אף משפחות אחרות ואורחים רבים נוספים סובלים מאותם תסמינים של קלקול קיבה.

4.במסדרונות המלון, בחדר האוכל ובבריכה כמו גם בכל מתקני המלון הקיאו אנשים, והנהלת המלון נמסר כי קיים וירוס שפרץ בכל האי וגרם לתחלואה, אולם ישראלים ששבו בטיסה לישראל הפריכו טענה בדבר התפרצות וירוס בכל האי.

5.רמת הניקיון הייתה מתחת לכל ביקורת, לכלוך ופסולת זרוקים בכל מקום, ומערכת המיזוג בחדרי האוכל ובשטחים הציבוריים לא פעלה כסדרה ולא הורגשה.

6. לתובע ובני משפחתו נגרמה עוגמת נפש וסבל רב אשר מנעה מהם אפשרות ליהנות מחופשה.

7. התובע כמו גם שתי המשפחות הנוספות פנו בזמן אמת לנציגי הנתבעת בארץ, העמידו אותם המצב וביקשו לקבל פתרון, לעבור למלון אחר או לחזור חזרה לארץ ולסיים את החופשה, והובהר להם ע"י נציגי הנתבעת כי כל שינוי יהיה כרוך בתשלום בו יאלצו לשאת על חשבונם.

 

טענות הנתבעת:

1. הנתבעת הינה סוכנות נסיעות, הזמינה עבור התובע ובני משפחתו את השירותים שהתבקשה להזמין עבורם, ואלה קיבלו את שהוזמן.

2. לנתבעת אין שליטה ו/או אחריות על שיבוץ חדרים, רמת תברואה, ושירות חדרים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ