אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 27853-05-15 פינטו ואח' נ' סמל דיזיין בע"מ ואח'

ת"ק 27853-05-15 פינטו ואח' נ' סמל דיזיין בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 06/01/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
27853-05-15
23/12/2015
בפני הרשם בכיר:
נדים מורני

- נגד -
תובעים:
1. שרון פינטו
2. יהודה פינטו

נתבעים:
1. סמל דיזיין בע"מ
2. אלברט מוהדב

פסק דין
 

 

1.התובעים רכשו מהנתבעת 1 (להלן: "הנתבעת") מוצרי חשמל למטבח ביום 9/11/14.

 

2.לטענת התובעים, נציג הנתבעת בשם משה הבטיח להם שכל המוצרים נמצאים במלאי והם נשמרים בצד עבורם ומהרגע שכל העסקה תשולם, תוך שבוע עד עשרה ימים המוצרים יגיעו לבית התובעים.

 

3.לטענת התובעים העסקה נסגרה ביום 14/11/14 בסכום כולל של 34,360 ₪. ביום זה ניתנה מקדמה בסך 18,800 ₪ במזומן ולאחר שבועיים קיבלו התובעים צ'ק ערבות מבעל החברה (נתבע 2).

 

4.לטענת התובעים, בחודש מרץ הם הבחינו כי בהזמנה שביצעו הופיע דגם מיקרוגל אחר ולא אינטגרלי כפי שבחרו והם הגיעו לחנות הנתבעת על מנת לבצע את השינוי ובאותו מעמד שידרגו התובעים גם את דגם התנור שהזמינו לדגם חדיש יותר וקיבלו אישור לשדרוג ללא עלות נוספת (מאחר והתנור הקודם שהוזמן גם לא היה במלאי). השינוי התבצע ע"י משה ובאישור אלכס.

 

5.לטענת התובעים, ביום 22/3/15 הם קיבלו מפתחות לדירה והתקשרו למשה כדי לעדכן לגבי אספקת המוצרים.

ביום 24/3/15 הגיעו התובעים לסגור חשבון ובמעמד זה שינו את הזמנת הקולט מגודל 60 ס"מ ל-90 ס"מ וניתן לכך אישור מאלכס בתוספת תשלום. לטענתם מהסכום ירד סך של 960 ₪ עבור הובלה והונפקה חשבונית על סכום של 33,700 ₪.

לטענת התובעים הם ביקשו שהמוצרים יהיו של היבואן הרשמי וכך נמסר להם.

 

6.התובעים יצרו קשר בתחילת אפריל עם משה ועם מחלקת ההזמנות לתיאום ולאחר שלא קיבלו תשובות נמסר לתובעים שההזמנה נעצרה מאחר ויש חסר של 1,000 ₪ בגין שדרוג התנור שבוצע.

 

7.לאחר ניסיונות רבים לפתור את הבעיה ולקבל את המוצרים וללא מענה מצד הנתבעת, ומאחר והתובעים גרו בדירה ללא מוצרי החשמל, ביקשו התובעים ביום 8/4/15 לבטל את העסקה ולקבל את כספם בחזרה. דורית מנהלת סניף הנתבעת ביקשה שלא תבוטל העסקה והם יעשו את כל המאמצים לספק את המוצרים והובטח להם שביום 12/4/15 יקבלו את כל המוצרים. המוצרים לא הגיעו ביום זה והתובעים הגיעו לסניף בכדי לבטל את העסקה. לאחר הבטחות ביום 13/5/14 נמסרו לתובעים כיריים, מדיח, מקרר, תנור ומיקרוגל.

 

8.לטענת התובעים ביום 17/4/15 הגיע טכנאי להתקנת המקרר ולא הצליח להפעיל את הבר מים והקרח מכיוון שיש סתימה. לטענת התובעים המקרר הוא לא של היבואן הרשמי והם קיבלו מקרר מתצוגה שהגיע בלי ניירת ועם מדבקה מקולפת מבפנים. ביום 27/4/15 הגיע טכנאי בכיר שקבע שיש צורך להחליף מנוע לחדש ולהחליף את הפילטר אשר הוציא חול.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ