אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> יוספיאן נ' גוליבר תיירות בע"מ ואח'

יוספיאן נ' גוליבר תיירות בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 09/04/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חדרה
27824-02-16
03/04/2017
בפני הרשמת הבכירה:
קרן מרגולין פלדמן

- נגד -
התובע:
דביר יוספיאן
הנתבעות :
1. גוליבר תיירות בע"מ
2. רינה טורס בע"מ ח.פ. 512317322

פסק דין חלקי

 

טענות התובע-

 

 

  1. התובע וחברו רכשו מחברת "גוליבר" חבילת נופש לעיר בוקרשט בתאריך 12.8.15. הכרטיסים שנרכשו כללו טיסת הלוך מת"א לבוקרשט ביום 27/8/15, וביום 30/8/15 טיסת חזור מבוקרשט ארצה.

     

    לטענת התובע טיסת החזור נקבעה לשעה 20:55 אך משהגיעו התובע וחברו אל שדה התעופה, כבר בשעה 18:00, נדהמו לגלות כי הטיסה המיועדת יצאה עוד בשעה 16:25 (יצויין כי במסמכי ההתקשרות בין הצדדים אשר צורפו הן לכתב התביעה והן לכתב ההגנה השעה הנקובה לטיסת החזור היא 23:15, אך משאין חולק על כך שהטיסה עצמה יצאה כבר בשעה 16:25 ,והתובע וחברו הגיעו לשדה התעופה בשעה 18:00 לא מצאתי כי לעניין זה השלכה לכאן או לכאן) .

     

  2. הואיל וטיסתם של התובע וחברו יצאה מבעוד מועד והובהר להם כי אין טיסה חלופית מיועדת לאותו יום, החליטו השניים להזמין טיסת חזור ליום שלמחרת קרי, 31/8/15, כחלופה מהירה לבעייתם. בני משפחתו של התובע יצרו קשר עם חברת גוליבר ולאחר דין ודברים עימם הציעו נציגי גוליבר לתובע וחברו טיסה במחלקת עסקים לשעה 21:00 במקום הטיסה שכבר הוזמנה לאותו היום (31/8/15), ואלו לשיטתו ביטלו את הטיסה שהוזמנה על ידם קודם לכן וחויבו בדמי ביטול בשיעור של כ- 100 דולר לכל אחד.

     

  3. בנוסף, ומשלא נמצאה טיסה חלופית למועד המקורי, נאלצו התובע וחברו להוסיף ולישון לילה נוסף במלון בו התארחו, בעלות של 131 יורו, והתובע מבהיר כי בחרו במלון זה שכן הם אינם בקיאים ואינם מכירים בתי מלון נוספים בבוקרשט.

     

  4. משהגיעו התובע וחברו אל שדה התעופה בתאריך 31/8/15, התברר להם כי חברו של התובע אכן מופיע ברשימת הנוסעים, כפי שהובטח ע"י גוליבר, אך התובע לאו. משכך, ובמצוקתו פנה התובע לבני משפחתו בארץ על מנת שיסייעו בידו לפתור את המצוקה אליה נקלע. בעקבות דברים אלו נאלץ לקבל שיחה נכנסת מנציגת קשרי לקוחות אצל גוליבר, שיחה שבגינה חויב התובע בסכום של 730 ₪, שלא מצויה הייתה בידו חבילת שיחות חו"ל. התובע טוען בהקשר זה כי יידע את נציגה בקושי מניהול השיחה כאמור ואולם זו עמדה על שיחה בעזרת המכשיר הנייד של התובע עם נציגי חברת התעופה ברומניה.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ