אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 2759-11-15 שבת ואח' נ' רוברטו דיזיין בע"מ

ת"ק 2759-11-15 שבת ואח' נ' רוברטו דיזיין בע"מ

תאריך פרסום : 09/10/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
2759-11-15
05/10/2016
בפני השופט:
נמרוד אשכול

- נגד -
תובעים:
1. יואב שבת
2. חן שבת

הנתבעת:
רוברטו דיזיין בע"מ ח.פ. 513698308
פסק דין
 

 

 

1.התובעים הגישו תביעה כנגד הנתבעת בגין רכישת ספה שרכשו התובעים ביום 24.10.2015. כמפורט בהזמנה שמספרה 152524 מיום 24.10.2015 התשלום עבור הרכישה היה סך של 10,500 ₪ (כולל מע"מ) כאשר לסכום זה נוספו דמי הובלה בסך 350 ₪. כעולה מתעודת המשלוח מספר 6993 הספה סופקה לידי התובעים ביום 26.10.2015.

 

2.על גבי טופס ההזמנה צויינו ההערות הבאות:

א.אין אפשרות לביטול הזמנה מתצוגה.

ב.בהזמנה לפי בקשת לקוח שהוזמנה באיטליה אין אפשרות לביטול לאחר שלושה ימים.

 

3.בכתב התביעה פרטו התובעים כי "לאחר עזיבת המובילים שמנו לב לפגם במוצר שנראה לעין ומורגש בישיבה על הספה. כעולה מכתב התביעה וכן כעולה מעדותם בבית המשפט התקשרו התובעים לתובעת באופן מיידי זמן קצר לאחר שהספה הגיעה לביתם. בהמשך לכך הודיעו התובעים לנתבעת על ביטול העיסקה. זאת עשו חמישה ימים מיום הרכישה.

 

4.הנתבעת טענה כי מדובר בספה שנרכשה בהנחה של 50%. לעמדתה כאשר הספה הגיעה הלקוח בדק אותה "חתם על תעודות משלוח שהספה אכן הגיעה לשביעות רצונו ושילם דמי הובלה למוביל". גם הנתבעת לא מכחישה כי לאחר מספר ימים הלקוח התקשר והתלונן כי יש פגם בספה. לעמדתה הם הסבירו ללקוח לאחר בדיקה שנערכה במקום כי אין כל בעיה בספה "הלקוח ענה בתשובה לנציגנו כי הוא יודע והוא פשוט רוצה להחזיר הספה".

כן טענה הנתבעת שבזמן הביקור אצל הלקוח "המוצר היה בשימוש ולא היה שום מערכת ישיבה אחרת שאפשר לשבת בה".

 

5.בדיון ההוכחות חזרו הצדדים על עמדותיהם באופן הבא:

א.התובעים ציינו כי היה פגם בספר וכן ציינו כי הם מעוניינים לבטל העיסקה וזאת על פי זכותם כקבוע בחוק. כן ציינו "לא השתמשנו בספה היא נמצאת ארוזה בניילון".

ב.הנתבעת חזרה וציינה כי היא מוכנה לתקן כל פגם שיימצא בספה ואשר יקבע ע"י מומחה בנושא. כן טענה כי מאחר ונעשה שימוש בספה, אין לחייב אותם להחזיר את הכספים בגינם.

 

דיון והכרעה:

6.התובעים ביקשו לבטל את העיסקה וזאת זמן קצר לאחר שהובאה לביתם. הנימוק הראשוני שלהם היה כי ישנו פגם בספה .

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ